اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تلاش مجلس برای ارتقای وضعیت معیشت پرستاران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مجاهدگران عرصه سلامت بویژه در ایام شیوع ویروس کرونا، مجلس سیزدهم به‌دنبال ارتقاء وضعیت معیشتی این قشر زحمت کش است .

تلاش مجلس برای ارتقای وضعیت معیشت پرستاران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی امروز در گفتگویی با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت پرستار دشت کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار و  با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای مدافع  سلامت ، اظهار کرد: مجلس سیزدهم دغدغه معیشت و رفاه پرستاران را به صورت بسیار جدی دنبال می کند و قانون تعرفه گذاری خدمات پزشکی ویژه کادر درمان به تنهایی نمی تواند مشکلات معیشتی و رفاهی این قشر زحمت کش و مظلوم را حل کند. 

وی با تاکید بر توجه ویژه  مجلس سیزدهم ، دولت و وزارت بهداشت و درمان در راستای حل مشکلات معیشتی جامعه پرستاری، افزود: هم افزایی میان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مربوطه و دولت در جهت بهبود معیشت پرستاران می تواند بسیار مفید واقع شود و مجلس سیزدهم برای این اقدام دغدغه مند و  مصمم است . 

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مجاهدت های خالصانه و بی منت  جامعه پزشکی و پرستاری در ایام شیوع ویروس کرونا ، تاکید کرد: بزرگترین مدال افتخار جامعه پرستاری قدر دانی رهبری معظم انقلاب ( مدظله العالی ) از این جامعه زحمت کش است و دیگر مسوولان اجرایی کشور هم باید قدر این مجاهدت‌ها را بدانند . 

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان مدافع سلامت به‌ویژه شهدای این راه در  مازندران و مرکز استان خاطرنشان کرد : جامعه پرستاری کشور همیشه مورد تکریم و‌ توجه مردم عزیز ایران اسلامی هستند و در راستای سلامت جامعه مجاهدانه تلاش می کنند و این جانفشانی‌ها بر هیچ یک از آحاد و اقشار جامعه پوشیده  نیست . 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول