اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اجتماع بزرگ مردمی دختران انقلاب روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت میلاد با برکت حضرت زینب(س) بانوان و دختران تهرانی در یک حرکت مردمی در روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران اجتماع خواهند کرد.

وی گفت: اجرای سخنرانی و مداحی، تکریم خانواده های شهدا و اجرای سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم از جمله برنامه های این مراسم است.

حجت الاسلام محمودی همچنین با تبریک این روز به پرستاران عزیز خاطرنشان کرد: در این ایام در سراسر استان تهران تجمعات بانوان و دختران انقلاب و دیدار با پرستاران در مراکز درمانی برگزار می‌شود.

وی گفت: زنان و دختران ایران اسلامی با تاسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت زینب (س) پاسدار عفاف وحجاب بوده و مردم غیرتمند ما با تعظیم نسبت به نوامیس عفیفه و پاکدامن توطئه‌های شوم دشمن در تعرض به عفاف و حجاب را خنثی خواهند کرد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول