اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  بهداشت عمومی و تغذیه

تجلیل از ۱۱۰۰ نفر از پرستاران بیمارستان شریعتی

در آستانه زادروز میلاد اسوه عشق و ایثار و بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب(س)، از یک‌هزار و ۱۲۴ نفر کادر پرستاری بیمارستان شریعتی تقدیر شد.

تجلیل از ۱۱۰۰ نفر از پرستاران بیمارستان شریعتی

به گزارش خبرنگار گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در مراسمی که امروز در بیمارستان شریعتی با حضور حسن حمزه‌زاده مدیرعامل، محمدعلی روحی فردپور، رییس هیات مدیره و جمعی از اعضای هیات امنا و هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با همراهی دکتر احمدرضا جمشیدی، رییس بیمارستان شریعتی برگزار شد، از خدمات کادر پرستاری بیمارستان شریعتی تجلیل شد.

محمدرضا کارگری، پیشکسوت خیرین و عضو هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب(س) با اشاره به نقش بی‌بدیل پرستاران در مسیر درمان بیماران گفت: شغل شما شغل انبیاست و رنگ و بوی خدایی دارد و خدمت‌رسانی و امیدبخشی، جانفشانی و استقامت تنها مظاهری از جلوه‌های عشق و ایثار در شغل شما پرستاران است.

احمدرضا جمشیدی، رییس بیمارستان شریعتی با تبریک روز پرستار اظهار داشت: این روز خاص، این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد که از زحمات کسانی قدردانی کنیم که جمعیت بسیار وزینی در بیمارستان هستند و بار عظیم درمان و مراقبت از بیماران و مردم را به دوش می‌کشند.

جمشیدی در ادامه سخنانش یادی کرد از زنده‌یاد فرحناز حسنی آذر، پرستار شهید مدافع سلامت بیمارستان شریعتی و افزود: من در این مجال از خیرین و نیکوکارانی که هیچ‌گاه ما را تنها نگذاشته‌اند و در کنار تامین نیازهای اساسی بیمارستان در بخش تجهیزات، حواسشان به کادر درمان و پرستاری بیمارستان هم هست تشکر و قدردانی می‌کنم.

حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با تبریک روز پرستار گفت: شما پرستاران در ایامی که کرونا پهنه گیتی را فرا گرفته بود و بیماری عالمگیر شده بود، یاد و خاطره ایثارگران جبهه‌ها را در یاد و خاطره‌ها زنده کردید و تصاویر جدیدی از مهربانی و ازخودگذشتگی و دگرخواهی را به نمایش گذاشتید.

وی افزود: تقدیر و تجلیل از پرستارانی که عاشقانه درمان و کاهش آلام بیماران را با جدیت دنبال می‌کنند، آن‌هم در روزی که به پرستار دردمندان کربلا، حضرت زینب کبری‌(س) اختصاص دارد، وظیفه تک‌تک ماست.

حمزه‌زاده در پایان گفت: کارت‌های هدیه‌ای برای یکهزار و ۱۲۴ نفر کادر پرستاری بیمارستان به همت حاج محمدعلی روحی فردپور، رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی تهیه شده است که به پاس قدرشناسی به همراه گل و شیرینی تقدیم حضورتان می‌شود.

خدیجه نیزاری، رییس ستاد بانوان مدرسه‌ساز کشور و عضو هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی نیز با تبریک روز پرستار گفت: تمام کار شما عشق است و عشق‌ جوهر و هسته اصلی آفرینش خداوند است. از این روست که کار شما با عشق و ایثار درآمیخته است و همین نکته باعث شد که در دوره سخت همه‌گیری کرونا، شما خوبان با جانفشانی‌هایتان و با اهدای جان شیرینتان، همه ما را مدیون مهر و محبت خود کردید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول