اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمنان ایران، تحمل تماشای قوی‌ شدن و پیشرفته شدن این کشور را ندارند

مجری و کارشناس آمریکایی شبکه بین‌المللی پرس‌تی‌وی گفت: دشمنان ایران، واقعا تحمل تماشای قوی‌ شدن و پیشرفته شدن این کشور را ندارند، قدرت بین‌المللی در حال انتقال از غرب به شرق است و امروز ایران در کل دنیا به عنوان کشوری عزتمند و قدرتمند مطرح است.

دشمنان ایران، تحمل تماشای قوی‌ شدن و پیشرفته شدن این کشور را ندارند

مرضیه هاشمی، مجری و کارشناس آمریکایی شبکه بین‌المللی پرس‌تی‌وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: دشمنی با جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی ایران آغاز شده اما جنس دشمنی در دوره‌های مختلف نیز متفاوت بوده است، امروز دشمنان سعی دارند با استفاده از تکنولوژی و رسانه‌های اجتماعی(social media) با ایران مقابله کنند و در سال‌های گذشته تا به امروز، این مسئله را به اوج خود رسانده تا نگاه مردم ایران و جهان را نسبت به این کشور منفی و مردم ایران را دچار ناامیدی کنند.

وی گفت: دشمنان ایران، سال‌ها بر روی نفوذ و تأثیرگذاری نرم از طریق بستر رسانه تمرکز و هزینه‌های سنگینی را نیز برای رسیدن به اهداف خود خرج کرده‌اند تا از این طریق ذهن و روان مردم ایران و جهان را تحت تاثیر عملیات‌های ذهنی قرار دهند.

کارشناس آمریکایی شبکه بین‌المللی پرس‌تی‌وی ادامه داد: اکثر جوانان و نوجوانان ایرانی با استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند خود به محتوای پیام‌رسان‌های اجتماعی و فضای مجازی دسترسی دارند و روزانه خبرهای مثبت و منفی متعددی را دنبال می‌کنند که ما مشاهده می‌کنیم متاسفانه حجم بالایی از اخبار و اطلاعات تولید شده، فریبنده هستند.

هاشمی با بیان آنکه دشمنان ایران در گذشته به صورت غیرمستقیم و مکارانه علیه ایران سیاه‌نمایی و دروغ‌پردازی می‌کردند، تصریح کرد: دشمن به قدری از قدرتمند و پیشرفته شدن ایران عصبانی است که تعارف‌ و نقاب‌ها را کنار گذاشته و به صورت علنی، رسمی و شفاف علیه ایران دروغ‌پردازی می‌کند.

وی ابراز کرد: به عنوان مثال در زمینه تعداد کشته‌شدگان حوادث روی‌داده و تعداد افراد دستگیر شده به شدت مشغول آمارسازی و دروغ‌پردازی با هدف سیاه‌نمایی و تحت فشار قرار دادن ایران در محافل داخلی و بین‌المللی هستند.

کارشناس آمریکایی شبکه بین‌المللی پرس‌تی‌وی در خصوص تلاش دشمن برای استفاده از ظرفیت سلبریتی‌های داخلی و خارجی به منظور تأثیرگذاری بر اتفاقات ایران بیان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی تلاش کرد تا پای افراد سرشناس و معروف داخلی و خارجی را به حوادث ایران باز و آنان را به موضع‌گیری در این خصوص ترغیب کند.

هاشمی در مورد نحوه موضع‌گیری سلبریتی‌های کشور آمریکا در مواقع حساس و بحرانی آن کشور تصریح کرد: در کشور آمریکا هزینه کنش‌گری در خصوص مسائل سیاسی بسیار بالا است و هرکسی جرئت ورود و دخالت به مسائل سیاسی را ندارد.

وی ادامه داد: اتفاقا نوع واکنش سلبریتی‌ها در آمریکا نسبت به مسائل سیاسی و حساس، برعکس آنچیزی است که برخی سلبریتی‌ها در ایران از خود بروز می‌دهند. به عنوان نمونه در قضیه سیاه‌پوست‌ها هنگامی که اختلافات بالا گرفت و زد وخورد میان پلیس و مردم زیاد شد، برخی سلبریتی‌ها از جمله سلبریتی‌های سیاه‌پوست برای حفظ اتحاد و ثبات در کشور، به قضیه ورود پیدا کرده و فضای جامعه را به سمت آرامش هدایت کردند.

کارشناس آمریکایی شبکه بین‌المللی پرس‌تی‌وی گفت: دشمنان ایران، واقعا تحمل تماشای قوی‌ شدن و پیشرفته شدن این کشور را ندارند، قدرت بین‌المللی در حال انتقال از غرب به شرق است و امروز ایران در کل دنیا به عنوان کشوری عزتمند و قدرتمند مطرح است.

هاشمی با بیان آنکه از مردم عزیز ایران درخواست دارم امید و وحدت خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: ایران، موانع، مشکلات و کمبودها را پشت سر می‌گذارد و زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم خواهد کرد.

  پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول