اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۲۰ هزار کلاس در کشور به کتابخانه کلاسی مجهز می‌شوند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال ۱۲۰ هزار کلاس ابتدایی در مناطق روستایی و عشایری کشور به کتابخانه کلاسی مجهز می‌شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۲۰ هزار کلاس در کشور به کتابخانه کلاسی مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، معصومه نجفی معاون وزیر آموزش و پرورش در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در هفته کتاب به صورت نمادین ۳۲ کتابخانه کلاسی در مناطق روستایی و عشایری کشور رونمایی شده است.

وی با اشاره به نبود کتابخانه در مدارس ابتدایی، تصریح کرد: تأسیس کتابخانه کلاسی در مدارس مد نظر است، طبق برآورد انجام شده برای تاسیس در هر کلاس ۴ میلیون تومان هزینه لازم است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۳۶۰ هزار کلاس درس ابتدایی در کشور داریم، اظهار کرد: ۱۲۰ هزار کلاس روستایی و عشایر هدف امسال برای تاسیس کتابخانه کلاسی است که امید داریم خیرین در این زمینه همکاری کنند.

نجفی با بیان اینکه آثار عمل خیرین مدرسه‌ساز عظیم و وصف ناپذیر است، افزود: توجه به مدرسه‌سازی خوب است اما کیفیت آموزشی هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: اکنون تعداد هشت هزار و ۳۰۰ کلاس روستایی را به روزترین بسته های زبان آموزی به صورت رایگان مجهز کرده ایم اما برای اجرای آن توسط معلم نیاز به ویدیو پروژکتور است.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در کنار امر خیر مدرسه سازی، تجهیز و امکانات متعددی را هم در مدرسه نیاز داریم که چشم امیدمان به خیرین و نیکوکاران است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول