اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رسانه ها، مکانیزم ارتباط موثر بین مردم و مسؤلان هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور گفت: مکانیزم ارتباط موثر بین مردم و مسؤلان رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها هستند.

رسانه ها، مکانیزم ارتباط موثر بین مردم و مسؤلان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، احمد شافعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور، ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه که در محل سالن شهید عابد فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: مکانیزم ارتباط موثر بین مردم و مسئولان رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها هستند از این رو روابط عمومی‌ها باید این ارتباط را گسترش دهند.

وی با بیان این که نبود ارتباط بین مردم و دولت نشانه کم‌کاری روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌هاست، تاکید کرد: معضلات و مشکلات وجود دارد اما این دلیل نمی‌شود که نتوانیم ارتباط موثری بین مردم و مسؤلان برقرار کنیم. مدیران هم موظف به همکاری با حوزه روابط عمومی‌ها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور تاکید کرد: باید اقدامات دولت، نظام و حاکمیت دیده شود. مشکلات مردم هم باید به بدنه دولت منتقل شود. اگر روابط عمومی‌ها ارتباط موثری با مردم و مسؤلان برقرار می‌کردند به طور حتم این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

شافعی ادامه داد: مدیران باید در اتاق شیشه‌ای مدیریت کنند تا مردم بدانند چه اقداماتی در ادارات انجام می‌شود. امروز رسالت روابط عمومی‌ها بسیار مهم و حیاتی است زیرا روابط عمومی‌ها با ارتباط موثر با خبرگزاری ها و رسانه‌ها اطلاعات را به درستی در اختیار مردم قرار می‌دهند و مشکلات مردم را هم به گوش مسؤلان می‌رسانند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول