اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

زاکانی: جنگ ترکیبی بزرگی همه داشته‌های ایران اسلامی را هدف گرفته است/ آثار شکست در دشمن هویداست

شهردار تهران گفت: یک جنگ ترکیبی بزرگ همه داشته‌های ما را از اسلام عزیز، ایران بزرگ، اقوام مختلف و مذاهب هدف قرار داده است.

زاکانی: جنگ ترکیبی بزرگی همه داشته‌های ایران اسلامی را هدف گرفته است/ آثار شکست در دشمن هویداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در نشست مشترک شهرداران کلان‌شهرها و رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استا‌ن‌ها که به میزبانی اصفهان برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: توفیق است که رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران یک جا جمع هستیم و این ایام بزرگ‌ترین تهاجم به کشور عزیز ما در حال ظهور و بروز است.

وی با بیان اینکه یک جنگ ترکیبی بزرگ همه داشته‌های ما را از اسلام عزیز، ایران بزرگ، اقوام گرامی و مذاهب هدف قرار داده است، افزود: در این جنگ بزرگ از همه ارزش‌ها استفاده می‌کنند تا ایران قوی و ایران کهن را از روی کره خاکی محو کنند، زیرا پرچم عزت، امروز در دستان مردم ایران است و مردم ایران از هر قوم و مذهب این پرچم را برافراشته داشتند و آبرو خریدند.

زاکانی با تأکید بر اینکه خطراتی که امروز کشور را تهدید می‌کند به هیچ دوره‌ای شبیه نیست، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز اذعان داشتند که نمونه این مردم جز در مواقع محدود دیده نشده است، بنابراین در یک جنگ ترکیبی هستیم و نشست ما باید ویژه باشد.

شهردار تهران بیان کرد: دشمنان می‌خواهند ناامیدی و سیاهی را در متن جامعه گسترش دهند، ما می‌خواهیم امید را در این سرزمین بگسترانیم، آن‌ها معتقدند با ضدیت مردم و قرار دادن آن‌ها در مقابل هم انقلاب را از پشتوانه مردمی تهی ‌می‌کنند، ما باید بکوشیم دست در دست یکدیگر دهیم و اتحاد را رقم زنیم.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند سطح خدمات را پایین بیاورند و رضایت‌مندی مردم را تبدیل به شرایط سخت برای ملت کنند، کوشش ما در ارائه خدمت صادقانه به مردم و خاک‌بوسی این ملت عزیز، برای ما سعادت است.

خاک پای مردم را باید توتیای چشم کنیم

زاکانی با بیان اینکه ما باید خاک پای مردم را توتیای چشم کنیم، خاطرنشان کرد: ما در برهه سختی هستیم، اما دیگر آثار شکست در دشمن هویدا است، امروز دولت و مجلس و قوه قضاییه بر مدار خدمت حرکت می‌کنند، وجود یک دولت خادم و خدوم نعمت است و باید دست در دست یکدیگر دهیم تا سطح خدمات افزایش یابد.

شهردار تهران با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و شهرداران نزدیک‌ترین لبه خدمت به مردم هستند، افزود: کوشش و تلاش آن‌ها به سرعت در زندگی مردم هویدا می‌شود و چه بهتر که پیوستگی میان قوا امکانی را فراهم کند که بتوان این سطح خدمت‌گزاری را تشدید کرد.

اقوام را گل‌های معطری از بوستان ایران می‌دانیم

زاکانی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که ملت ایران را به رسمیت نشناسد و کاری هم صورت نگیرد و باید کار جهادی کنیم، اضافه کرد: دشمن علاقه دارد اقوام را در مقابل هم ببیند، ولی ما اقوام را گل‌های معطری از بوستان ایران می‌دانیم، تأکید ما در کنار هم بودن، هم‌بستگی و عبور از این موانع و مشکلات است.

شهردار تهران با بیان اینکه در آستانه تنظیم برنامه هفتم هستیم، گفت: بعد از برنامه هفتم، بودجه ۱۴۰۲ را در پیش داریم که بالتبع نوع نگاه ما در مسؤولیت‌های بزرگی که بر عهده آن‌ها است، باید در برنامه متجلی باشد؛ اگر بنا بر این است که برنامه هفتم منشأ تحول باشد، باید بر همه ظرفیت‌های کشور این اهداف عالی را محقق کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت شوراها و شهرداری‌های منتخب و مدیریت شهری بسیار بالا است، تصریح کرد: در همه ابعاد فرهنگ، مواجهه با اقتصاد، اجتماع و همه موارد، شهرداری‌ها و شوراها نقش‌آفرین هستند؛ اصل ۱۰۰ تا ۱۰۶ قانون اساسی تأکیدات فراوانی در این خصوص دارند که باید بتواند این ظرفیت‌ها را در اختیار رشد و توسعه کشور قرار داد و به نحوی این ظرفیت‌ها را افزایش دهد.

زاکانی افزود: ناظر به بودجه سال ۱۴۰۲ نیز به همین شکل باید ایجاد زمینه درآمدهای پایدار و ایجاد یک ثبات برای مدیریت شهری را رقم زد تا بتوان از منابع شهر برای عمران شهری استفاده کرد نه برای مجموعه خودش و به همین جهت باید توجه ویژه‌ای به شوراها و شهرداری‌ها داشته باشیم.

 در بودجه و برنامه هفتم ظرفیت خدمت‌رسانی را باید افزایش دهیم

شهردار تهران تصریح کرد: ما ۶۲ نفر به عنوان نماینده همه شوراها و شهرداری‌های سطح کشور هم هستیم که باید با توجه به تمام نقاط کشور بتوانیم در کنار هم فکر کنیم، تصمیم بگیریم و شرایط را به سمتی ببریم که در بودجه و برنامه هفتم ظرفیت خدمت‌رسانی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور رو به بهبودی است، خاطرنشان کرد: باید با التیام زخم‌های کهنه که در سال‌های قبل به ما تحمیل شد و دشمن از این زخم‌ها سوءاستفاده کرد، امکان طمع دشمن را ببندیم و نگذاریم در شکستی که می‌خورند، امید به حمله دوباره داشته باشند، ما همیشه بدهکار مردم هستیم و امید است که بتوانیم از شرمندگی خود کم کنیم و خدمت‌گزار خوبی باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۱۹/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول