اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دشمن در جنگ ترکیبی با همه توان به میدان آمده است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: دشمن جنگی را شروع کرده با عنوان جنگ ترکیبی نه فقط از جبهه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و رسانه ای بلکه همه توانش را به میدان آورده است.

دشمن در جنگ ترکیبی با همه توان به میدان آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نشست مبارزه با فساد و عدالت خواهی و بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور دبیرجبهه مردمی استان و جمعی مسولین قضایی و انتظامی در دادگستری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: دشمن جنگی را شروع کرده با عنوان جنگ ترکیبی نه فقط از جبهه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و رسانه ای بلکه همه توانش را به میدان آورده است.

حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا افزود: در طول این ۴۳ سال دشمن دشمنی خود را داشته است اما امروز همه جوره پای کار آمده برای ضربه زدن به نظام اسلامی که راه به جایی نبرده و نخواهد برد هرچند زحماتی برای نظام زحمت درست کرده اما کاری نتونسته اند بکنند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که تفکر بسیجی داشته باشیم در همه عرصه ها شکست ناپذیر خواهیم بود چون چیزی برای از دست دادن نداریم بلکه چیزی را به دست می آوریم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه باید در راه تفکر و آرمان بسیج باشیم گفت: دشمن خوب شناخته و می‌داند که نمی تواند با تفکرات بسیجی مقابله کند و ما نیز وظیفه داریم که قدردان باشیم و تفکراتی که یک بسیجی ناب باید داشته باشد را دنبال کنیم.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول