اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ندای حق‌طلبی انقلاب اسلامی ایران، الگوی جهانیان شده است

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان با بیان اینکه ندای حق‌طلبی انقلاب اسلامی ایران، الگوی جهانیان شده است، گفت: دشمن تاب دیدن الگو بودن ما را ندارد برای همین در زمان‌های مختلف سعی بر ایجاد مشکلاتی در کشور داشته است.

ندای حق‌طلبی  انقلاب اسلامی ایران، الگوی جهانیان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، سردار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای محله عطاآباد دهاقان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ۴۳ سال پیش انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و با اقدام امام راحل و حمایت مردم، مشتی محکم بر دهان شاه و آمریکای جنایت‌کار زده شد. 

وی با اشاره به عامل موفقیت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ندای حق‌طلبی مردم و امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد. 

هاشمی‌پور ادامه داد: در وقایع اخیر شعار زن، زندگی، آزادی در حالی توسط رسانه‌های معاند بر جوانان ما تحمیل شد که در غرب، زن یک کالا است و به عنوان ابزار مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) گفت:  بیش از ۳٠٠ سال است که آمریکا به دنبال چاپیدن کشورها است و از الفاضی مثل آزادی استفاده می‌کند. 

وی با اشاره به جنگ تحمیلی علیه کشورمان عنوان کرد: آمریکا فردی به نام صدام را به همراهی دنیای کفر سر خط کرد تا به کشور ایران تعرض کند ولی جوانان ما مقابل این جنایت ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد. 

هاشمی‌پور با بیان اینکه آمریکا از تمامی راه‌های ممکن برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد، گفت: آمریکا و هم‌دستان خود اتاق فکری ایجاد کرده و القای مطالب نادرست در ذهن جوانان‌ما را در دستور کار قرار داده است. 

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان با اشاره به فریب خوردن تعدادی از جوانان و نوجوانان در جریانات اخیر بیان کرد: رسانه‌های دشمن سعی بر تخریب ائمه اطهار، ولایت فقیه و خادمان نظام دارند و تلاش می‌کنند ذهنیت افراد به خصوص قشر نوجوان را نسبت به آن‌ها تغییر دهند. 

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در جریانات اخیر واقعاً مورد ظلم واقع شدند، مگر نیروی انتظامی کاری به جز برقراری امنیت و سپاه پاسداران و بسیجیان کاری به جز خدمت به نظام و ولی‌نعمتان خود انجام می‌دهند. 

هاشمی‌پور با بیان اینکه ندای حق‌طلبی انقلاب اسلامی ایران الگوی جهانیان شده است، گفت:  دشمن تاب دیدن الگو بودن و اقتدار ما را ندارد برای همین است که در زمان‌های مختلف سعی بر ایجاد مشکلاتی در کشور داشته است. 

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ضربه به جدایی‌طلبان، تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد موشک‌باران مراکز استقرار گروهگ‌های جدایی طلب بودیم و به خوبی اقتدار سپاه و نظام اثبات شد. 

وی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده پس از انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: کشور ایران با وجود بسیاری از محدودیت‌ها و دشمنی‌ها به خوبی پیشرفت داشته است و چیزی هم مانع رشد و پیشرفت کشور نخواهد شد، مشکلاتی وجود دارد که با همت مسؤولان و همراهی مردم حل خواهد شد، دولت سیزدهم خدمات خوبی را انجام داده و در ادامه مسیر هم به همین روال خدمت‌رسانی خواهد کرد. 

هاشمی‌پور با بیان اینکه افراد زیادی از مسیر انقلاب فاصله گرفتند، ادامه داد: باید مراقب باشیم چه رفتاری و چه اقدامی را انجام می‌دهیم، نباید خدای ناکرده از مسیر انقلاب و ولایت فقیه جدا شویم، در جریانات اخیر منفعت‌طلبان داخلی هم ضربه‌هایی را زدند. 

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان خطاب به نوجوانان و جوانان دختر گفت:  دشمن از حجاب شما ترس دارد و برای همین داشتن حجاب را مانع پیشرفت زن می‌داند، بسیاری از افراد موفق و نخبه ما زنان محجبه هستند و باید نسبت به حفظ این اصل مهم توجه ویژه شود. 

پایان پیام/۶۳۱۲۲/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول