اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت ۵۰ وقف جدید در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری تاکنون ۵۰ وقف جدید در حوزه‌های درمانی، ازدواج وفعالیتهای فرهنگی و قرآن واجتماعی ثبت شده است.

ثبت ۵۰ وقف جدید در چهارمحال و بختیاری

حجت‌لاسلام و المسلمین حسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شیوع کرونا جلسات مربوط به وقف را تعطیل کرد اما مانع عقب افتادن برنامه ما نشد، اوقاف در برنامه خود پیش‌بینی کرده بود که هر سال ۴۰ تا ۵۰ وقف جدید در استان ثبت کند که این امر تاکنون محقق شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: در سال جاری تاکنون ۵۰ وقف جدید در حوزه‌های درمانی، ازدواج و قرآن ثبت شده است و با مشاوره‌هایی که به واقفان می‌دهیم سعی داریم نیت واقفان را به سمت نیازهای روز و موقوفات منفعتی سوق دهیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های بزرگ میلیاردی در حال مذاکره هستند تا به وقف ختم شوند، همچنین چند پروژه جدید نیز در دست ثبت است که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

امیری در پایان گفت: بیشترین وقف‌هایی که تاکنون در استان ثبت شده مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، فارسان، لردگان و کمترین وقف مربوط به بروجن است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول