اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بهتاج: درخواست بردیف در هیات مدیره بررسی می شود/ مسیر حرکت تراکتور تغییر نخواهد یافت

مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: تراکتور باشگاه بزرگی است و بازیکنان و مربیان بزرگی در این تیم حضور داشتند و این تیم مسیر خود را ادامه خواهد داد.

بهتاج: درخواست بردیف در هیات مدیره بررسی می شود/ مسیر حرکت تراکتور تغییر نخواهد یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایوب بهتاج در مورد درخواست جدایی بردیف از تیم تراکتور اظهار داشت: ظهر امروز سرمربی تیم تراکتور درخواست جدایی اش از تیم تراکتور را مطرح کرده و عنوان کرد از لیگ کشورش پیشنهاد داشته و دوست دارد در لیگ روسیه به کار خود ادامه دهد و این موضوع طبیعی است.

وی گفت: درخواست بردیف به صورت کتبی به باشگاه داده شده و فردا بعد از بازگشت تیم تراکتور به کشور، در جلسه هیات مدیره تیم تراکتور این موضوع بررسی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه تراکتور افزود: باشگاه تراکتور و هوادارانش بسیار بزرگ هستند و مربیان و بازیکنان خارجی و داخلی بزرگی به این باشگاه آمده‌اند و هیچ بازیکن و مربی فراتر از نام تراکتور نبوده و این تغییرات تاثیری در روند این تیم نداشته و تراکتور به راه خود ادامه خواهد داد.

بهتاج خاطر نشان ساخت:اردوی تیم تراکتور در ترکیه به اتمام رسیده و اردوی دیگری برای تیم برنامه‌ریزی شده که این اردو داخلی یا خارجی خواهد بود و برنامه آماده‌سازی تیم تغییر نمی‌کند و بعد از بررسی درخواست بردیف،  انتخاب احتمالی سرمربی را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول