اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خانواده‌های چند معلولی در «بن» صاحب خانه می‌شوند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به انعقاد قرارداد با کمیته امداد و بهزیستی گفت: خانواده‌های دو و چند معلولی شهرستان بن که دارای زمین مسکونی قابل ساخت باشند، خانه‌دار می‌شوند.

خانواده‌های چند معلولی در «بن» صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری امروز به همراه مدیرکل کمیته امداد و مسئول بسیج سازندگی استان به ‌منظور افتتاح منازل مسکونی مددجویان در شهرستان بن حضور یافتند.

سردار علی‌محمد اکبری در سفر به شهرستان بن گفت: تعامل و همکاری سازنده بین ادارات و نهادها به‌ویژه دستگاه‌های حمایتی تقویت شده و در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگی برداشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با تبریک هفته بسیج و تشریح فلسفه وجودی و تشکیل بسیج مستضعفین افزود: گروه‌های جهادی و بسیجیان در صف اول نبرد با مشکلات و همراه و همدل با مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در خصوص تأمین مسکن نیازمندان با کمیته امداد و سازمان بهزیستی تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است که ۲۵ واحد مسکونی ساخته و تحویل مددجویان می‌شود.

اکبری اعلام کرد: خانواده‌های دو و چند معلولی تحت حمایت سازمان بهزیستی شهرستان بن که دارای زمین مسکونی قابل ساخت باشند، خانه‌دار می‌شوند.

رضا علی‌بیگی نیز یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت احداث منازل مسکونی ۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.

فرماندار شهرستان بن با اشاره به عملکرد مطلوب سازمان‌ها و نهادهای حمایتی گفت: کمیته امداد برای ساخت خانه‌های ۶۰ متری مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بلاعوض و مبلغ یک میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی نیز برای خانه‌های ۸۰ متری خانواده‌های یک معلولی مبلغ یک میلیارد ریال و برای خانواده‌های ۲ معلولی مبلغ ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض ارائه می‌دهد.

در پایان از گروه‌های جهادی و خیرین مسکن‌ساز که در احداث منازل مسکونی مددجویان یاری‌رسان بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول