اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر ورزش: بیرانوند گفت اگر کادر فنی اجازه دهد مقابل ولز بازی می‌کنم

وزیر ورزش و جوانان گفت: مصدومیت بیرانوند موجب شوک تیم ملی شد ولی خود او گفت اگر کادر فنی اجازه دهد، من جمعه برای بازی حاضر هستم.

وزیر ورزش: بیرانوند گفت اگر کادر فنی اجازه دهد مقابل ولز بازی می‌کنم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز چهارشنبه (۲ آذر)  در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا دیروز در خدمت تیم ملی فوتبال در دوحه بودم و مجددا در کنار تیم ملی خواهم بود. 

وی افزود: روز گذشته تمرین مناسبی انجام شد و نقاط ضعف و قوت بررسی و برنامه‌ریزی کردند تا تیم ملی روز جمعه به نحو احسن در میدان باشد که برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وزیر ورزش تصریح کرد: جمع زیادی از هم‌میهنان به ورزشگاه آمدند و بازی را دیدند و تمهیدات مناسبی برای این مهم اندیشیده شد. ان‌شاءالله تیم ملی فوتبال روز جمعه با آرایش جدیدتر و تجدید قوای بهتر حاضر خواهد شد؛ جو مناسبی در بازی گذشته داشتیم و ان‌شاءالله همان فضا را در بازی‌های بعدی شاهد خواهیم بود. امیدواریم در روزهای آینده دعای خیر مردم و اخبار خوب را شاهد باشیم و حاشیه‌ای در کار نباشد و شاهد رقابت خوبی باشیم. 

وزیر ورزش درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند عنوان کرد: متاسفانه ایشان از ناحیه استخوان بینی دچار شکستگی شد و تا سه ساعت بعد از بازی خونریزی شدید داشت که این مساله ایشان را ضعیف کرده بود ولی حال روحی خوبی داشت و از این اتفاق ناراحت بود. این مساله موجب شوک تیم ملی شد ولی خود آقای بیرانوند گفت اگر کادر فنی اجازه دهد، من جمعه برای بازی حاضر هستم ولی تصمیم نهایی با کادر فنی است.

سجادی خاطر نشان کرد: حضور بیرانوند در بازی بعدی تا دیشب مشخص نبود و این مسائل فنی است که با مسئولان تیم خواهد بود و ترکیب نهایی روز مسابقه مشخص می‌شود. 

وی درباره احتمال صعود تیم ملی فوتبال به مرحله بعدی جام جهانی گفت: همه تیم‌ها برای بازی با کیفیت آمده‌اند و تیم ملی ایران هم همین‌طور؛ برای بازی اول این نتیجه را متصور نبودیم ولی شرایط طور دیگری رقم خورد و ما دو فرصت طلایی دیگر داریم که مهمترین بازی با ولز است و اگر از ولز ببازیم، بازی آمریکا تشریفاتی می‌شود و زمان طلایی، بازی جمعه است و باید بهترین روحیه و جو ورزشگاه را برای جمعه رقم بزنیم. اگر بازی مساوی شود، باید با اما و اگر منتطر سایر نتایج باشیم و در صورت برد در روز جمعه، امیدواریم مقابل آمریکا هم مثل گذشته خوب بازی کنیم‌. اگر کیفیت همیشگی در تیم باشد، امید به صعود هم هست. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای اولین بار درکشور با حمایت رئیس جمهور، مراسم تجلیل از مدال اوران خانوم در سال 1400 و 1401 برگزار شد و جوایز این عزیزان به فدراسیون ها تقدیم شد که به آنها خواهند داد.

وی افزود: سالن کشتی شهدای هفتم تیر روز جمعه افتتاح شد که این امر به بهترین شکل صورت گرفت 

سجادی در مورد مزاحمت هایی که در بازی اول در ورزشگاه برای تیم ملی ایجاد شد گفت: براساس گزارشی که آقای نبی به من دادند گفتند قبل از شروع بازی برای کمتر یک دقیقه برخی از الفاظ غیر ورزشی به کار بردند که دلیلش هم مشخص نبود.

وزیر ورزش گفت:‌ در حین بازی دو بار همان کلمات را شنیندیم که به بازی ارتباطی نداشت روی سکوها اختلافی پیش امده بود و پرچم های غیر مجازی وارد کرده بودند و تماشاچی ها باهم درگیر شده بودند که صدایش را ما می شنیدیم بعد از اینکه ما چک کردیم متوجه شدیم مسئولان انتظامی رفته بودند به این مسائل سامان دهند که همه فکر کرده بودند سکوها به تیم ملی اهانت کرده اند در حالی که اینطور نبود بنده خودم حضور داشتم در هرصورت جمعیت طرفدار تیم ملی بیشتر بود به نظرم حتی از بازی های داخل ایران نیز جو استادیوم بهتر کنترل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول