اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای 330 عنوان برنامه در شهرستان برخوار به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار گفت: در هفته بسیج امسال بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه در شهرستان برخوار برگزار می شود.

اجرای 330 عنوان برنامه در شهرستان برخوار به مناسبت هفته بسیج

سید کمال موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج امسال با تشییع پیکر بسیجی شهید مدافع امنیت محمدحسین کریمی در شهرستان برخوار آغاز شد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، خدمتگزارِ مردم» آغاز شده است، افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی، سازندگی و امنیتی در حال خدمت‌رسانی به آحاد مردم است.

موسوی بیان کرد: هفته بسیج فرصتی است که از طریق رسانه‌ها، خدمات و ظرفیت‌های تشکیلات بسیج برای مردم بیان شود؛ این هفته فرصت مناسبی است تا خدمات بسیج توسعه پیدا کرده و موارد جدیدی از خدمت‌رسانی به ملت ایران و توسعه جهاد خدمت پرداخته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار تصریح کرد: امروزه بسیج بر عرصه‌های ناممکن غلبه پیدا می‌کند، گفتمان بسیج در بسیاری از مناطق تکثیر شده و این تشکل مردمی در میان سختی‌ها در کنار مردم بوده و خواهد بود.

اجرای ۲۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه در شهرستان برخوار برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در معاونت اجتماعی برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی، افتتاح مرکز کلینیک مهر خانواده با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای و تسهیل ازدواج و پیشگیری از طلاق با هزینه اندک، برگزاری کلاس‌های تحکیم بنیان خانواده و مشاوره رایگان در محلات به ویژه محلات طرح کرامت پیگیری و اجرا می‌شود.

موسوی عنوان کرد: معاونت تعلیم و تربیت نسبت به برگزاری محفل انس با قرآن به صورت شهرستانی، برگزاری مسابقات قرآن بسیج، برگزاری میقات صالحین (حضور حلقات صالحین در مصلای نماز جمعه)، تشویق پایگاه‌های برتر جوانه‌های صالحین تابستان که فعالیت خوبی داشتند و همایش سراسری حفظ و قرائت سوره مبارکه اعلی اقدام خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار گفت: معاونت فضای مجازی نیز انجام عملیات گروه‌های سایبری در فضای مجازی در طول هفته بسیج با هشتگ‌های مرتبط، تولید و انتشار عکس نوشته‌ها و نماهنگ‌ها در لیست‌های انتشار و رسانه‌های خبری و پرمخاطب شهرستان، تولید محتوا از فرمایشات امامین انقلاب در خصوص خدمات بسیج در جامعه، معرفی و مصاحبه با نخبگان بسیج و پایگاه‌های اسوه در سطح شهرستان و همچنین انتشار فعالیت‌های بسیجیان و خدمات آن‌ها به مردم در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به اقدامات حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان در هفته بسیج افزود: خواهران بسیجی شهرستان برخوار برنامه‌هایی همچون دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، عطر افشانی و تجدید میثاق با شهدای شهرستان، فروش ملزومات عفاف و حجاب و چادر با تخفیف ویژه، برگزاری جلسات روشنگری و بصیرتی جهاد تبیین، تهیه بسته های معیشتی و توزیع بین نیازمندان، برگزاری اردوی دختران حاج قاسم ویژه حلقات صالحین، برگزاری همایش افسران جنگ نرم، برگزاری مسابقات ورزشی والیبال در هفته بسیج، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، دعوت از مشاوران مجرب در مدارس دخترانه و اکران فیلم هناس در پایگاه‌های بسیج را پیگیری و اجرا می‌کنند.

بسیجیان برخوار جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند

موسوی اضافه کرد: طی دو سال گذشته از شیوع ویروس کرونا، جهادگران بسیجی جانشان را در قالب شرکت در ضدعفونی کردن مکان‌ها و معابر مختلف، طرح شهید سلیمانی، نهضت کمک مومنانه، تولید ماسک و توزیع بین مردم شهرستان در طبق اخلاص گذاشتند و برای خدمت به مردم از جانشان مایه گذاشتند، چطور می‌شود برخی این عملکرد بسیج را فراموش می‌کنند؟

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار اضافه کرد: در حال حاضر که بیش از ۵۰ روز از اغتشاشات در کشور می‌گذرد، بسیجیان بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در کنار نیروی انتظامی برای آسایش، آرامش و امنیت مردم پای کار هستند، بسیجیان در قالب گشت‌های رضویون برای افزایش امنیت و کاهش سرقت‌ها در سطح شهرستان گام‌های موثری برداشته‌اند که نیروی انتظامی هم به این موضوع اذعان دارد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی بودن در داشتن کارت و چفیه  نیست، بلکه هر کسی که دل در گرو رهبری، نظام و انقلاب دارد در دایره معنوی بسیج قرار دارد.

موسوی تأکید کرد: امروز هجمه وسیعی از سوی امپراطوری رسانه‌ای دشمن علیه نظام وارد شده، می‌طلبد در فضای مجازی از روشنگری در خصوص موضوعات مختلف غفلت نکنیم و با شفاف‌سازی، تبیین مسائل مختلف روز و پمپاژ خبری ایجاد یاس و ناامیدی از سوی دشمن در مردم را خنثی کنیم.

تلاش دشمن برای ضربه زدن به ایران قوی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار با تاکید بر انعکاس فعالیت‌ها و خدمات بسیجیان شهرستان در هفته بسیج  افزود: ۴۳ سال پیش دست دشمنان از ایران اسلامی کوتاه شد، به خاطر همین ایران قوی را برنمی‌‌تابند و با ترفندها و نقشه‌های متعدد در صدد آسیب رساندن به نظام و مردم هستند؛ از سویی ایران اسلامی نظم نوین جهانی را به هم ریخته و دشمنی دشمنان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: اعتراض با ایجاد اغتشاش و ناآرامی متفاوت است و باید فضا را به سمت آرامش سوق دهیم، رسانه‌ها و فعالان مجازی نباید در فضای مجازی منفعل عمل کنند، باید قاطعانه با تولید محتواهای مختلف، پاسخ دروغ‌ها، اخبار وارونه و کذب دشمنان را بدهند و مردم را آگاه کنند.

پایان پیام/۶۳۱۲۹/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول