اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مجمع چند هیات ورزشی در آذرماه

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیات ورزشی در آذرماه خبر داد.

برگزاری مجمع چند هیات ورزشی در آذرماه

علی ضمیری‌کامل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در دو روز گذشته مجامع انتخاباتی هیات ورزش‌های رزمی و سوارکاری را برگزار کردیم و چندین هیات ورزشی از جمله تیراندازی و نابینایان هم به‌زودی انتخاباتشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روال اداری ۱۱ مجمع از جمله ثبت‌نام و استعلام برای برگزاری انجام شده و در ماه جاری و همچنین دی‌ماه شاهد انتخابات این هیات‌های ورزشی خواهیم بود، عنوان کرد: کار سه هیات ورزشی هم در دست اقدام است که به‌ احتمال فراوان دی ماه فراخوان ثبت‌نام آنها منتشر و اسفندماه انتخابات این سه رشته ورزشی هم انجام می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: برای برگزاری مجامع این هیات‌ها تمام کارها را انجام داده‌ایم و تاریخ‌های پیشنهادی خود را هم به فدراسیون‌های مربوطه اعلام کرده‌ایم و برای تائید نهایی منتظر پاسخ هستیم.

وی اضافه کرد: بارها اعلام کرده‌ام که حرف اول و آخر برای انتخاب یک رئیس هیات ورزشی را اعضای مجمع می‌زنند و این نفرات حاضر در مجمع هستند که سرنوشت چهار ساله هیات خود را انتخاب می‌کنند. برای ما به‌ عنوان متولی ورزش استان، شخص اهمیتی ندارد و مهم این است که افراد لایق و توانمند در رأس کار قرار گیرند.

ضمیری‌کامل درباره نحوه ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی هم افزود: محورهای لازم برای بررسی نحوه عملکرد هیات‌ها از سوی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان تدوین شده و برهمین اساس ارزیابی لازم در مورد هیات‌های ورزشی استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: قطع به یقین هیات‌های فعال از توجه بیشتری به لحاظ اعتبارات و امکانات برخوردار خواهند بود.

پایان پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول