اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب| ۳۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی واحد‌های خسارت دیده از مانسون در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار لازم برای جبران خسارت سیل مانسون واحد‌های مسکونی اختصاص داده شد.

خبر خوب|  ۳۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی واحد‌های خسارت دیده از مانسون در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، روح‌الله عمادی در نشست شورای برنامه‌ریزی خبر خوبی برای افرادی که در سیل مانسون دچار خسارت شدند داشت و گفت: یک هزار و ۱۵۵ واحد در سیل مانسون که در تابستان امسال بودند دچار خسارت شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبلغ ۳۰۰ میلیارد برای جبران خسارت سیل واحد‌های مسکونی به استان اختصاص داده شد که کار ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان کهگیلویه به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات سیل به واحدهای مسکونی جذب شده گفت: برای واحد‌های مسکونی شهری ۲۵۰ میلیون و واحد‌های روستایی ۲۰۰ میلیون اختصاص داده شد و بلاعوض برای هر شهری ۵۰ میلیون تومان است.

این مسیول با بیان اینکه به اندازه همه این واحدها اعتبارات دولتی اختصاص داده شده، گفت: این مبلغ مدت دو هفته‌ای است که ابلاغ شده است و دومین استان کشور هستیم که این میزان اعتبار اختصاص داده شده است.

بعد از ارائه این گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اختصاص این میزان اعتبار با توجه به شرایط اقتصادی کشور اقدام خوبی است که از دولت تشکر می‌کنم، گفت: تخصیص اعتبار به حوزه بنیاد مسکن کار ارزشمندی است که باید حتما اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند چه کار بزرگی انجام شده و جای شکر دارد.

سید علی احمدزاده بیان کرد: مناطق روستایی و جامعه عشایری در سیل اخیر خسارت زیادی دیدند که برای جذب اعتبارات این حوزه‌ها غفلت نشود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول