اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دشمنان همواره به دنبال تضعیف نظام بوده‌اند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی گفت: دشمنان و خائنان همواره به دنبال تضعیف نظام و اسلام بوده اند و حتی برای رسیدن به هدف خود برای تحریم مردم به دشمن گرا دادند.

دشمنان همواره به دنبال تضعیف نظام بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی، عصر امروز در همایش پیشگامان رهایی که با اجتماع چند صد نفری دانشجویان بسیجی خراسان شمالی رقم خورد، اظهار کرد: خائنان و وطن فروشان همواره در طول تاریخ وجود داشته اند و چهره واقعی خود را در طول قرن‌ها نشان دادند.

وی با اشاره به وجود وطن فروشی عده‌ای حتی در ابتدای انقلاب، گفت: امام خمینی (ره) با هوشیاری ویژه نگذاشتند وطن فروشان به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی افزود: دشمنان و خائنان همواره به دنبال تضعیف نظام و اسلام بوده اند و حتی برای رسیدن به هدف خود برای تحریم مردم به دشمن گرا دادند.

سردار فرجی آشوب‌های دهه ۶۰ را چند برابر اغتشاشات اخیر توصیف کرد و گفت: نظام در آن بازه که تازه تشکیل شده بود دشمنان را شکست داد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی تصریح کرد: امروز آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود برای مقابله با ایران دست به دامن تجزیه طلبان و منافقان شده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم جنایات منافقان در دهه ۶۰ را هیچ گاه فراموش نمی‌کنند، افزود: برخی از این جنایات از اقدامات داعش نیز وحشیانه تر بود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول