اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تهیه تغذیه برای دانش آموزان ایلامی توسط نیکوکار مقیم فرانسه

رئیس کمیته امداد شهرستان چرداول گفت: تاکنون 700 میلیون ریال کمک از سوی خیر مقیم فرانسه برای اجرای طرح تغذیه رایگان تامین شده است.

تهیه تغذیه برای دانش آموزان ایلامی توسط نیکوکار مقیم فرانسه

خدابنده جمشید زادی رئیس کمیته امداد چرداول شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از طرح تغذیه رایگان برای دانش آموزان ابتدایی این شهرستان خبر داد و گفت: برای دانش آموزان این شهرستان در یک مرحله ۲۰۰ بسته تحصیلی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ارزش هر بسته پنج میلیون ریال بوده و لوازم تحصیلی تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند و مددجو قرار گرفته است‌.

رئیس کمیته امداد چرداول بیان کرد: بر اساس این طرح در طول هفته حداقل ۲ بار تغذیه رایگان شامل میوه و تنقلات در راستای رفع سو تغذیه در بین این دانش آموزان توزیع می شود.

جمشید زادی گفت: این طرح به کمک خیر نیک اندیش فریبا رضوی از نیکوکاران مقیم فرانسه هر هفته برای تعداد ۱۵۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در بخش زاگرس این شهرستان تهیه می شود.

وی ادامه داد: در سال جاری تاکنون ۲ مرحله این کار صورت گرفته که در مرحله نخست این طرح در مهرماه امسال با مشارکت موسسه خیریه اقبال فرزانه با مدیریت این خیر برای یک هزار دانش آموز و دانشجو این شهرستان بسته های تحصیلی سه میلیون ریالی تهیه و بین آنان توزیع شد.

جمشید زادی در پایان گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیون ریال کمک از سوی این خیر برای اجرای طرح تغذیه رایگان تامین شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول