اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار رئیس کل دادگستری هرمزگان با خانواده‌ بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر/عاملان جرائم خشن با مجازات سنگین مواجه خواهند شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس، به درخواست‌های خانواده‌های زندانیان و بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر رسیدگی کرد.

دیدار رئیس کل دادگستری هرمزگان با خانواده‌ بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر/عاملان جرائم خشن با مجازات سنگین مواجه خواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با خانواده‌های زندانیان و بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در محل زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد.

در جریان این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس نیز حضور داشت، خانواده‌های زندانیان و بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، درخواست‌های خود را با رئیس کل دادگستری هرمزگان و دادستان مرکز استان در میان گذاشتند و در خصوص موارد مطرح شده، دستورات ویژه‌ای صادر شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز در جریان این دیدار اظهار کرد: رسیدگی در دادگستری استان براساس صریح قانون و اصول حقوقی صورت می گیرد و متهمین از حقوق مقرر از جمله حق آزادی تحت قرار تأمین، حق اعتراض و سایر حقوق قانونی برخوردار هستند.

مجتبی قهرمانی گفت: البته هر متهم بسته به وضعیت پرونده و نوع اتهام انتسابی محاکمه می‌شود و قطعاً جرایم مهم و خشن با مجازات‌های قاطع و سنگین و بازدارنده قانونی مواجه خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول