اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بحث تبیین در جنگ شناختی، موضوعی قطعی، فوری و ضروری است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: بحث تبیین در جنگ شناختی، بحثی قطعی، فوری وضروری است که باید شبانه روز انجام شود.

بحث تبیین در جنگ شناختی، موضوعی قطعی، فوری و ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سرهنگ مهدی الهی راد، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در نشست بصیرتی جهاد تبیین که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج اظهار کرد: بسیج باعث تثبیت گام اول انقلاب و به عنوان ذخیره ارزشمند و تحول بخش گام دوم انقلاب فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه گسترش دهنده تفکر جبهه مقاومت به پهنای تمام عالم حاصل تفکر بسیج است، گفت: بسیج تفکری است که برجامعه ما حاکم شد و باعث پیروزی انقلاب و ایستادگی در مقابل تمامی سلطه است، همه این اتفاقات حول همین موضوع است که ما از تفکر بسیج دست برداریم.

سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با اشاره به فتنه اخیر دشمن، افزود: در تراز کاری که در جبهه دشمن رخ می‌دهد متاسفانه جامعه حزب الهی ما دچار انفعال است.

الهی راد عامل ایجاد این فتنه را برهم خوردن نظم کنونی جهان و در آستانه شکل گیری نظم جدید دانست و ادامه داد: این نشانه اضمحلال و پوسیدگی و از بین رفتن است که در نظام فتنه اکنون وجود دارد.

سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با اشاره به جنگ شناختی دشمن، اظهار داشت: بحث تبیین در این حوزه بحثی قطعی، فوری وضروری است که باید شبانه روز انجام شود و باید غبار فتنه را از چشم مردم بزداییم و بصیرت و آگاهی آنان را بیفزاییم و دستاورد‌های بیشمار انقلاب و نظام اسلامی را بیان کنیم.

الهی راد باتاکید بر تشکیل جبهه واحد در راستای جهاد تبیین بیان کرد: در بصیرت افزایی متناسب باهر قشر و با زبان خودش جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول