اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

برگزاری هشتمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم و فناوری

معاونت بسیج علمی،‌پژوهشی و فناوری سپاه شهداء آذربایجان‌غربی از برگزاری هشتمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

برگزاری هشتمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم و فناوری

محمد جلال زاده معاونت بسیج علمی،‌پژوهشی و فناوری سپاه شهداء آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از برگزاری هشتمین نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه ۳۰ نفر از نخبگان و مخترعان بسیجی از شهرستان‌های مختلف شرکت خواهند کرد به مدت ۲ روز محصولات و اختراعات خود را در معرض دید عموم مردم خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: هشتمین نمایشگاه جهادگران علم و فناوری با حضور مسوولان و سرمایه‌گذاران استانی و مسئولین مراکز رشد معاونت علمی سپاه در مورخه ۷-۶  آذرماه امسال  راس ساعت ۹ الی ۱۸ افتتاح می‌شود.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد شرکت کنندگان در این نمایشگاه از شهرستان‌های مختلف استان خواهند بود و از ۳۰ اثر ارسالی در جشنواره ۱۰ اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب خواهد شد.

وی یاد آور شد: در این جشنواره از همه شرکت کنندگان و نفرات برتر با جوایز نفیس تجلیل می‌شود در این راستا سه طرح به عنوان فناور برتر انتخاب خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد:  زمان برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در آذربایجان‌غربی در تاریخ هفت آذرماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۴ الی ۱۶ خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود برگزاری مراسم به آدرس ارومیه، پل قویون، بالاتر از روستای جانویسلو، شهرک فناوری الکترونیک می‌باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول