اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

65 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی کازرون به خط شدند

فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: 65 گروه جهادی به استعداد 800 نفر در رزمایش جهادگران فاطمی 2 در مناطق محروم شهرستان کازرون فعالیت می نمایند.

65 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی کازرون به خط شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز در رزمایش جهادگران فاطمی  2 بسیجیان جهادگر شهرستان کازرون که با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان کازرون برگزار شد، بیان نمود: به کوری چشم دشمنان انقلاب بسیج با روحیه و همت قوی تر در خدمت به کشور در   43سالگرد تاسیس بسیج محکم تر و استوارتر در راه حفظ ارزش های نظام و انقلاب ایستاده است.

وی با گرامیداشت خاطره شهدا خصوصا شهدای امنیت اخیر در کشور ادامه داد: بسیج افتخار دارد در خدمت رسانی و امید آفرینی تا پای جان برای خدمت به مردم نقش ایفاء نموده، و حضور بسیج در کنار عزیزان فراجا در حفظ امنیت کشور نیز برای آرامش و امنیت کشور و مردم می باشد و در این راه نیز جان هایی تقدیم به نظام و انقلاب نموده ایم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون به رسالت و مکتب بسیج گفت و اظهار نمود: بسیج در راستای اعتلای فرهنگ  رسالت خود با اخلاق و روحیه در جهت پیشبرد اهداف محوله در گام دوم انقلاب به ایفاء نقش می پردازد.

وی گفت: بسیج سپاه کازرون افتخار دارد با 65 گروه جهادی در قالب    800 نفر  جهت خدمت به محرومیت زدایی در غرب استان فارس به عنوان معین شهرستان های غرب و جنوب استان فارس نیز مشغول به فعالیت می باشد.

توکل تاکید نمود: در دهه چهارم انقلاب، بسیج سازندگی در خدمت به مردم افتخار دارد در جهت پیشرفت و عدالت در خدمت رسانی میدان دار بوده و بهترین الگوه برای خدمت به مردم در هر اداره و نهادی، امروز بسیج سازندگی می باشد.

فرمانده سپاه کازرون ضمن تشکر از خیرین و همه کسانی که دل در گروه بسیج برای خدمت به کشور دارند خاطرنشان نمود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون در طول سال جاری با حمایت بسیج سازندگی سپاه فجر و خصوصا خیرین شهرستان امسال در کمک به محرومین در تهیه 35 سری جهیزیه  آزادی زندانیان جرائم غیر عمد31نفر، 24 هزار بسته لوازم التحریر، راه اندازی 44 صندوق و    10تعاونی و همچنین اشتغال زایی  نقش ایفاء نموده است.

به گزارش فارس، در انتهای این مراسم با حضور مسئولان شهرستان از فعالان گروه‌های جهادی ناحیه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد و سپس گروه های جهادی جهت خدمت رسانی در  12 عرصه خدمات رسانی به مدت   10 روز مناطق محروم اعزام شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول