اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری ۱۰۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان قزوین/ «بسیج» در عرصه محرومیت زدایی پیشتاز است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان قزوین خبر داد.

برگزاری ۱۰۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان قزوین/ «بسیج» در عرصه محرومیت زدایی پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه «بسیج» یادگار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است، درس شهادت، ایثارگری، خدمت صادقانه و بی منت در راه خدا را از شاخصه های بارز این نهاد مردمی دانست.

وی با بیان اینکه تفکر و منش بسیج برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) که در جهان الگو و شناخته شده است، افزود: تفکر بسیجی، تفکر رهایی ملت ها از ظلم و ستم و استبداد است؛ بسیج نه دل در گرو چپ دارد، نه راست؛ که به فرموده حضرت علی (ع): راه چپ و راست گمراهی است و صراط مستقیم و در در وسط میدان بودن و راهی که شهدا و امام شهدا به ارمغان آوردند، راه بسیجی است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، شعار محوری امسال را «بسیج، خدمتگزار ملت ایران است» اعلام و اظهار کرد: امسال در هفته گرامیداشت بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب برنامه‌های بصیرتی، فرهنگی و هنری، اجتماعی، ورزشی و نیز پروژه های عمرانی به همت پایگاه های مقاومت، محلات و مساجد در سطح شهرستان قزوین اجرا می‌شود.

سرهنگ اصلی بیگی یکی دیگر از اقدامات سپاه ناحیه قزوین را افتتاح کارگاه خیاطی در شهرک امیدیه عنوان و تصریح کرد: در این کارگاه ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر غیرمستقیم مشغول کارشدند.

وی در ادامه با اشاره اغتشاشات اخیر در کشور و شهرستان قزوین، خیانت و خباثت عوامل داخلی، با همکاری عیادی استکبار جهانی را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ایران را آشکار توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی با شعار «زن، زندگی، آزادی»، آزادی زنان را در برده گیری و بی بند و باری دنبال می کند و مشخص شد که دست شیطان بزرگ و البته معاندین و منافقین و نیز برخی از وطن فروشان داخلی که فضای کشور را به ناآرامی می کشانند، در این فتنه ها و اغتشاشات آلوده است و به گفته سردار دلها شهید سلیمانی ملت ایران هرگز از این تهدیدات هراسی ندارد و برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی فرصت تلقی می‌شود.

گفتنی است از ۲۹ آبان الی ۶ آذر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی همزمان در سراسر کشور، در بخش های تابعه شهرستان قزوین(اقبالیه، محمود آباد نمونه، الموت غربی و شرقی و طارم) برگزار می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول