اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

«بسیج» در دنیا بی‌بدیل است/رزمندگان با لباس بسیجی به تقابل با رژیم بعث رفتند

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز با بیان اینکه بسیج یک تفکر و ایدئولوژی است، گفت: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس در تمامی عملیات‌ها حضور مؤثر و پررنگی داشته است، اکثر شهدای ما با لباس بسیجی در میدان نبرد با رژیم بعث عراق جنگیدن و حماسه‌های جاویدانی را خلق کردند که بی‌شک در هیچ کجای تاریخ جهان نمونه و مثلی ندارد.

«بسیج» در دنیا بی‌بدیل است/رزمندگان با لباس بسیجی به تقابل با رژیم بعث رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید استان البرز، صبح امروز در شورای معاونین این، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج و بسیجی یک تفکر و ایدئولوژی می‌باشد که امام خمینی (ره) از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب و در رژیم پهلوی برای مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلومیت پایه‌ریزی کرده است.

وی به حماسه بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس در تمامی عملیات‌ها حضور مؤثر و پررنگی داشته است، اکثر شهدای ما با لباس بسیجی در میدان نبرد با رژیم بعث عراق جنگیدن و حماسه‌های جاویدانی را خلق کردند که بی‌شک در هیچ کجای تاریخ جهان نمونه و مثلی ندارد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در ادامه با اشاره مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل به نیا شهید و امور ایثارگران استان البرز در هفته بسیج، اضافه کرد: ادای احترام بسیجیان به مقام شهدا در گلزارهای شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین دیدار جمعی از مسؤولان لشگری و کشوری با ایثارگران و تجلیل از آنان از محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در بنیاد استان البرز است.

وی افزود: تبلیغات محیطی، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مشارکت همکاران کار خیر و پسندیده اهدای خون، برگزاری برنامه کوهپیمایی بسیجیان و برپائی نمایشگاه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته بسیج است. دشمنان بدانند مردم بصیر و هوشیار ایران پای آرمان‌ها، اعتقادات و کشور خود ایستاده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در جامعه تصریح کرد: در حوادث اخیر عده‌ای با کم‌رنگ کردن آثار و برکات انقلاب سعی دارند نظم و امنیت داخلی را برهم بزنند اما بازهم مثل این چند سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد این بسیجیان بودند که برای حفظ نظم و امنیت در کنار نیروی انتظامی به میدان آمدند و اجازه ندادند که عده‌ای منفعت‌طلب به منافع شخصی و حزبی خودشان دست پیدا کنند.

رستمیان یادآور شد: بی شک همه ما مشکلاتی در کشور داریم، مشکلاتی که بخش عمده‌ای از آن تحت تأثیر تحریم‌های ظالمانه‌ای است که آمریکا و کشورهای اروپایی برعلیه ملت ایران وضع کردند، اما دشمنان باید بدانند مردم بصیر و هوشیار ایران گوش‌به‌فرمان رهبر فرزانه انقلاب و پیرو راه امام راحل و شهدای گران‌قدر پای آرمان‌ها، اعتقادات و کشور خود ایستاده‌اند.

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول