اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جاده هشتگرد-طالقان ایمن سازی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن بررسی جزئیات احداث جاده جدید طالقان به هشتگرد، گفت: ایمن سازی مسیر و تکمیل طرح روشنایی جاده جدید از جمله موضوعات مهمی است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

جاده هشتگرد-طالقان ایمن سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در سفر نیمروزی خود به شهرستان طالقان، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در این سفر از بیمارستان در حال احداث شهرستان طالقان، پروژه راه جدید طالقان به هشتگرد و تونل در حال احداث، وضعیت طرح‌های هادی، واگذاری انشعابات گاز، برق و همچنین گازرسانی به روستاهای این شهرستان بازدید کردیم.

وی در این بازدید ضمن بررسی جزئیات احداث جاده جدید طالقان به هشتگرد، تاکید کرد: ایمن سازی مسیر و تکمیل طرح روشنایی جاده جدید از جمله موضوعات مهمی است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

افضلی یادآور شد: تکمیل تونل جاده جدید نیاز به تأمین اعتبار لازم دارد که امید است با شتاب لازم و تسریع در تکمیل پروژه نتایجی خوبی حاصل شود.

این مقام مسؤول همچنین با تاکید بر بازنگری طرح هادی روستاهای شهرستان طالقان که می‌تواند گام مهمی در ارائه خدمات به مردم باشد، تصریح کرد: شایسته است بنیاد مسکن ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود در محدوده بافت روستایی و بازنگری طرح هادی به سمت توسعه و پیشرفت روستاها با نگاه اشتغال پایدار گام بردارد.

گفتنی است در حاشیه این بازدید، جلسه مشترکی با هدف بررسی آخرین وضعیت طرح های هادی، واگذاری انشعابات گاز، برق و همچنین گازرسانی به روستاها با حضور حدادی نماینده مردم شهرستانهای طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، علی مهدوی فرماندار شهرستان طالقان و جمعی از مدیران کل برگزار شد.

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول