اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار حسنی‌آهنگر: باید از تجربیات دفاع مقدس باید الگوبرداری کنیم/ دشمن به اهدافش در دفاع مقدس نرسید

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به اینکه دشمن به هیچکدام از اهداف تعریف شده در دفاع مقدس نرسید گفت: پژوهشکده‌ها و دانشکده‌های غرب با پیروزی انقلاب اسلامی زنگ خطر را به صدا درآوردند که منافع غرب به خطر افتاده است.

سردار حسنی‌آهنگر: باید از تجربیات دفاع مقدس باید الگوبرداری کنیم/ دشمن به اهدافش در دفاع مقدس نرسید

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس؛ همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه ۳۰ آبان در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد.

سردار  محمدرضا حسنی‌آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این همایش گفت: عنوانی که برای همایش انتخاب کردیم، فرماندهی و مدیریتی در دفاع مقدس مبتنی بر فرماندهی نرم است. یکی از کارهایی که باید در این زمینه انجام دهیم واژه‌سازی است و خیلی از واژه‌هایی که در دوران دفاع مقدس بهش رسیدیم را می‌توانیم به دنیا اهدا کنیم.

وی افزود: پژوهشکده‌ها و دانشکده‌های غرب با پیروزی انقلاب اسلامی زنگ خطر را به صدا درآوردند که منافع غرب به خطر افتاده است.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به اینکه دشمن به هیچکدام از اهداف تعریف شده در دفاع مقدس نرسید و باید از تجربیات دفاع مقدس باید الگوبرداری کنیم عنوان کرد: سازمان بسیج سازمان نبود، بلکه یک سازمان بسیج کننده مردم بود. بسیج باید نقش حلقه‌های میانی را انجام دهد و طراحی عملیات مشترک هم باید با محوریت سپاه انجام شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول