اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح سه طرح بهداشتی و ورزشی در منطقه ۱۲ تهران با حضور سردار فدوی

جانشین قرارگاه شهید اسداللهی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: امروز با حضور سردار فدوی دو طرح بهداشتی درمانی و یک طرح ورزشی در محله هرندی منطقه ۱۲ به بهره‌برداری رسید و یک مجموعه ورزشی فرهنگی کلنگ زنی شد.

افتتاح سه طرح بهداشتی و ورزشی در منطقه ۱۲ تهران با حضور سردار فدوی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرگرد رضا حسین زاده جانشین قرارگاه شهید اسداللهی سپاه محمد رسول الله(ص) در حاشیه رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی فاطمی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیین افتتاح کلینیک دندانپزشکی شهید آسمانی، ساختمان پزشکان شهید ممقانی و مجموعه ورزشی به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع در محله شهید هرندی منطقه ۱۲ به همت سپاه تهران بزرگ به بهره برداری رسید. 

وی گفت: ساختمان پزشکان شهید ممقانی دارای بخش هایی مانند داروخانه، پزشک عمومی، زنان و زایمان و مشاوره بوده و به همت بسیج سازندگی، سپاه پاسداران و خیرین ساخته شده است که هدیه ای از سمت سپاه به مردم مناطق محروم باشد.

جانشین قرارگاه شهید اسداللهی با اشاره به کلنگ زنی و احداث مجموعه ورزشی در محله شهید هرندی افزود: آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع  با محوریت ورزشی و تفریحی فرهنگی در راستای شادابی مردم منطقه احداث خواهد شد و تلاش می کنیم که در سریع ترین زمان ممکن شیرینی افتتاح این طرح ها را به کام مردم بچشانیم.

حسین زاده با بیان اینکه این اقدامات در راستای کاهش محرومیت زدایی انجام می شود تصریح کرد: سپاه پاسداران و بسیج سازندگی با فعالیت های جهادی مانند رزمایش جهادگران فاطمی سعی در کاهش فاصله میان مردم جامعه دارد.

وی با بیان اینکه قرارگاه شهید اسداللهی محور فعالیت های جهادی وخدمت به مردم است ادامه داد: قرارگاه شهید اسداللهی به عنوان قلب تپنده به فعالیت و خدمت رسانی برای مردم پرداخته تا در آینده در پایتخت، میزان محرومیت ها کاهش یابد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول