اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امضای تفاهم‌نامه همکاری هلال احمر با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت: بهره‌مندی از ظرفیت موجود طرفین تفاهم‌نامه، به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی در راستای مسیر توسعه پایدار از مهمترین اهداف این مهم است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری هلال احمر با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم موسوی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت موجود طرفین تفاهم‌نامه، به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی در راستای مسیر توسعه پایدار از مهمترین اهداف این مهم است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان برنامه‌ریزی و پشتیبانی از برگزاری کارگاه‌های علمی، آموزشی، امداد، کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، مفاهیم بشردوستانه و داوطلبانه برای تربیت مربی و خانواده‌های آنان را از دیگر اهداف تفاهم‌نامه منعقد شده بیان کرد.
وی با بیان اینکه برای همراهی داوطلبان هلال احمر در فعالیت‌های بشردوستانه در قالب پروژه‌های مشترک با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان برنامه‌ریزی می‌شود، افزود: در توسعه ظرفیت‌های مددکاری اجتماعی به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری اردوهای مشترک با اهداف پیشگیرانه در حوزه بزهکاری نوجوانان نیز همکاری مشترکی انجام خواهد شد.
موسوی ادامه داد: در حال حاضر در مورد آموزش‌های هلال احمر در کانون‌های اصلاح و تربیت همکاری داریم و می‌توانیم این آموزش‌ها را از مقطع مبتدی تا تخصصی ارائه دهیم.

 

در کنار هلال احمر برای همکاری بیشتر هستیم
معاون پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در ادامه این مراسم گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده در راه‌اندازی کانون‌های بشردوستانه در مراکز اصلاح و تربیت زندان‌های استان با هدف سازماندهی و تمرکز فعالیت‌های آموزشی، بشردوستانه و امدادی در بین نوجوانان و جوانان بزهکار(کانون‌های جوانان و خانه‌های هلال) همکاری‌های بیشتری را نسبت به گذشته خواهیم داشت.
محمد تقی فتحی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل و تشویق کارکنان و مددجویان کانون‌های اصلاح و تربیت برای مشارکت در پروژه‌های مشترک عام‌المنفعه برنامه‌ریزی خواهد شد.
وی با بیان اینکه همکاری حرفه‌ای، تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های مورد نیاز حقوقی و قضایی با جمعیت هلال احمر را بر اساس تفاهم‌نامه محقق خواهد شد، افزود: برای فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه هلال احمر استان بویژه طرح کاروان های سلامت آمادگی همکاری داریم تا بتوانیم بخشی از مشکلات هموطنان را رفع کنیم.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول