اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

برگزاری جشنواره فیلم مقاومت به کجا رسید؟/ فیلم مقاومت سالانه شد

جشنواره فیلم مقاومت تاکنون هر 2 سال یک‌ بار برگزار شده است، امسال موعد برگزاری دوره هفدهم این جشنواره است، دوره‌ای که تغییرات مهمی را در آن ایجاد خواهد کرد.

برگزاری جشنواره فیلم مقاومت به کجا رسید؟/ فیلم مقاومت سالانه شد

خبرگزاری فارس-گروه سینما: جشنواره فیلم مقاومت به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شود، جشنواره‌ای که در هر دوره با گرد هم آوردن فیلم‌سازان انقلابی آثار سینمایی جدیدی را به جریان سینمای ایران معرفی می‌کند.

این جشنواره بیش از هر دبیر دیگری در دوره‌های مختلف برگزاری خود محمد خزاعی رئیس فعلی سازمان سینمایی را به‌عنوان دبیر تجربه کرده است، اتفاقی به نظر با ریاست خزاعی بر سازمان سینمایی به اهمیت و البته اثر گزاری این جشنواره خواهد افزود.

دوره پیشین جشنواره فیلم مقاومت با دبیری مهدی عظیمی میرآبادی و در آذرماه سال 1399 برگزار شد، دوره‌ای که در اوج کرونا میزبان سینمای مقاومت بوده و به طبع شهدای سلامت به بخش ویژه و مهم آن تبدیل‌شده بود.

دوره شانزدهم در هفتم آذرماه سال 1399 به کار خود پایان داد، دوره‌ای که شاید کرونا از کیفیت کاسته بود اما هرچه بود با استانداردهای مقاومت فاصله داشت.

دبیری دوره پانزدهم این جشنواره را محمد خزاعی بر عهده داشت، دوره‌ای که در حدفاصل آذرماه 1397 برگزار شد.

حال بعدازاین دوره‌ها امسال موعد برگزاری دوره هفدهم جشنواره فیلم مقاومت است، دوره‌ای که علی رغم فرارسیدن هفته بسیج و آذرماه هنوز خبری نشده و رسماً شروع به کار نکرده است اما مطابق با پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس فاصله چندانی تا شروع آن باقی نیست.

مطابق با این شنیده‌ها تغییری مهم در روند برگزاری این جشنواره به وجود آمده و قرار است فیلم مقاومت به‌صورت سالانه برگزار شود، همچنین داشتن دبیرخانه دائمی از دیگر تغییرات این رویداد سینمایی است.

اتفاقاتی که به نظر در صورت مدیریت درست و البته استفاده کامل از ظرفیت‌های سینمای مقاومت، اتفاقات خوبی را برای این قشر از سینمای ایران رقم خواهد زد.

پایان پیام/ ت 28

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول