اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هیچ تلفات جانی در ناآرامی‌های گلستان نداشتیم

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه، در نا آرامی‌های اخیر در گلستان هیچ تلفات جانی نداشتیم، گفت: مردم نیز بسیار هوشمندی به خرج دادند و دشمن را مایوس کردند.

هیچ تلفات جانی در ناآرامی‌های گلستان نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی صبح امروز در رزمایش جهادگران بسیجی استان گلستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: سپاه مسوول محرومیت زدایی نیست و دولت مسوول محرومیت‌زدایی است و جا دارد از کمک سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امروز هر جایی توفیق است به ثمره وجود و حضور بسیجیان است.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: هر جایی موفقیت دیدیم بخاطر عملکرد بسیجی است و اگر امروز در بنیه دفاعی در کشور دارای قدرت هستیم و این اقتدار باعث ترس دشمنان شده بخاطر روحیه بسیجی نیروهای مسلح ما است.

آسیابی گفت: این روحیه بسیجی شاید در صنایع غیرنظامی ما نبوده که توفیق نداشتیم و اگر این روحیه بسیجی در صنعت وجود داشت ما شاهد اتفاقات بهتری در عرصه صنعت و اقتصاد بودیم.

وی گفت: همیشه در صنایع غیرنظامی توجه به واردات بوده چون منافع برخی در میان بوده است و به همین منظور هیچوقت موفق نبودیم.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: در تولید داخل نیاز به برجام برای حل مشکلات نداریم بلکه نیاز به انسجام داخلی و یک پنجره واحد داریم.

آسیابی گفت: رفع موانع تولید قبل از اینکه وظیفه دستگاه قضایی باید وظیفه دولت است ولی چرا باید بسیاری از مشکلات در دادگستری حل شود.

وی افزود: اگر اقدامات انقلابی دادگستری در ۱۰ سال گذشته نبود بسیاری از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی توسط همین بانک‌ها تعطیل می‌شدند.

رییس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: واقعا گاهی اوقات مسائلی دیده می‌شود که تاسف می‌خوریم که به راحتی صنایعی نابود می‌شود که با کمترین حمایت مشکل حل می‌شد.

آسیابی افزود: اگر فشار و قوه قهریه دستگاه قضایی نباشد متاسفانه مصوبات رفع موانع تولید اجرایی نمی‌شود.

وی بیان کرد: در تمام واحدهای تولیدی استان حضور پیدا کردم و در تمام شهرک‌های صنعتی جلسه گذاشتیم و میز خدمت را به آنجا بردیم و امسال ۱۷ جلسه برای شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی برگزار کردیم.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در استان ۵۲ واحد تولیدی دانش بنیان در استان داریم که بیش از ۴۰ واحد را به صورت حضوری بازدید کردم و مشکلات آنها را بررسی کردیم.

آسیابی تصریح کرد: تعطیلی واحدهای تولیدی و توقیف خطوط تولید خط قرمز ما است و اجازه نخواهیم داد بانک‌ها به بهانه وصول مطالبات واحدهای تولیدی را به تعطیلی بکشانند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در گلستان گفت: اگر همراهی به موقع و پرشور بسیجیان در کنار ماموران انتظامی نبود شاید ما چالش‌هایی داشتیم اما خوشبختانه در گلستان کمترین مشکل را شاهد بودیم.

آسیابی تاکید کرد: هیچ تلفات جانی در این اتفاقات نداشتیم و خیلی خوشتن‌داری بخرج دادیم و مردم نیز بسیار هوشمندی به خرج دادند.

وی گفت: از تمام اقوام گلستان سپاسگزارم، دشمن را مایوس کردند و با تصمیمات بسیجی‌وار در شورای تامین و تلاش برقرار کنندگان نظم و امنیت شاهد امنیت مناسب در استان هستیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول