اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

118 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری بیمه تأمین اجتماعی شدند

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 118 زن سرپرست خانوار مددجوی این نهاد در استان تحت حمایت بیمه‌ تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

118 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری بیمه تأمین اجتماعی شدند

سید مهدی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۸ زن سرپرست خانوار مددجوی این نهاد در چهارمحال و بختیاری تحت حمایت بیمه‌ تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح حمایت بیمه‌های تأمین اجتماعی از زنان سرپرست خانوار از سال‌های گذشته، بیان کرد: طرح بهره‌مندی زنان تحت حمایت از بیمه‌های تأمین اجتماعی در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پوشش بیمه‌های تأمین اجتماعی، افزود: بانوان ۴۵ تا ۴۹ سال، فاقد مسکن، زنان سرپرست خانوار دارای سابقه بیمه، بیماران صعب‌العلاج و همچنین بانوان دارای طرح‌های اشتغال خانگی در اولویت بهره‌مندی از این طرح هستند.

هاشمی اضافه کرد: این بانوان با سابقه ۱۰ سال بیمه تأمین اجتماعی و ۵۵ سال به بالا می‌توانند برای بازنشستگی اقدام کنند و از تمامی مزایا، از جمله حقوق بازنشستگی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه هر ساله تعدادی از این بانوان بازنشسته و خودکفا می‌شوند، خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون ۵۳۶ زن سرپرست خانوار دیگر تحت حمایت بیمه‌های تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول