اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رفع کمبود سرم و داروهای آنفلوآنزای فصلی در آذرماه

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از رفع کمبود آنتی‌بیوتیک خوراکی، سرم و داروهای مرتبط با آنفلوآنزای فصلی در آذرماه سال جاری خبر داد.

رفع کمبود سرم و داروهای آنفلوآنزای فصلی در آذرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا حافظی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی در زمینه کمبود دارو در شهرستان‌های زیرپوشش این دانشگاه که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، رئیس انجمن داروسازان، دبیر انجمن شرکت‌های توزیع دارو و نماینده سازمان نظام پزشکی برگزار شد، سیاست‌های جدید سازمان غذا و دارو و تعهد مدیریتی جدید برای کاهش کمبودهای دارویی را اعلام کرد.

وی از رفع کمبود آنتی‌بیوتیک خوراکی، سرم و داروهای مرتبط با آنفلوآنزای فصلی در آذرماه سال جاری خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در این نشست بر تسریع تأمین داروهای موردنیاز مردم از سوی شرکت‌ها و توزیع به‌موقع بر اساس سهمیه استانی تأکید کرد.

کامران قدس بیان کرد: همکاری و تعامل شرکت‌های دارو با حوزه سلامت و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی توزیع دارو نقش مؤثری در رفع کمبود دارو در استان سمنان دارد.

نمایندگان انجمن‌های داروسازان، شرکت‌های توزیع دارو و سازمان نظام پزشکی نیز در این نشست با بیان اینکه مشکل کمبود دارو در ماه اخیر کاهش یافته است، بر بهبود شرایط با توجه به سیاست‌های جدید سازمان غذا و دارو تأکید کردند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول