اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

معدوم‌سازی ۹۱ تُن موادغذایی فاسد در لرستان/ ۱۶۴ مرکز تهیه و توزیع تعطیل شد

مسوول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به انجام هزار و ۸۳۷ مورد نمونه‌برداری از موادغذایی، گفت: در ۶ ماهه امسال ۹۱ هزار و ۸۱۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد، تاریخ گذشته، غیرقابل مصرف و تقلبی جمع‌آوری و معدوم‌سازی شده است.

معدوم‌سازی ۹۱ تُن موادغذایی فاسد در لرستان/ ۱۶۴ مرکز تهیه و توزیع تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ستایش دریکوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ۶ ماهه امسال ۱۴۰ هزار و ۵۸۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در سطح استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد بازرسی، هزار و ۵۲ مورد به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی و تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تعطیلی ۱۶۴ مرکز تهیه و توزیع موادغذایی عمومی به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی طی ۶ ماهه امسال خبر داد.

دریکوند بیان داشت: همچنین طی این بازه زمانی با استفاده از دستگاه‌های پرتابل سنجش عوامل آلاینده محیطی، ۴۷ هزار و ۴۵۹ مورد سنجش انجام شده، ضمن اینکه این موارد سنجش عمدتا سنجش عوامل محیطی و سنجش بار میکروبی غذا بوده است‌.

وی با اشاره به انجام هزار و ۸۳۷ مورد نمونه‌برداری از موادغذایی، تصریح کرد: میزان ۹۱ هزار و ۸۱۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد، تاریخ گذشته، غیرقابل مصرف و تقلبی جمع‌آوری و معدوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول