اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شکست چندین‌باره کشته‌سازی، این بار در زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: پروژه کشته شدن نوجوان زنجانی بنام ارشیا سلطانیه که رسانه‌های معاند ادعا کرده بودند در زنجان کشته شده ، سالم وزنده است و این خبر هم دروغ از آب درآمد.

شکست چندین‌باره کشته‌سازی، این بار در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه کشته شدن نوجوان زنجانی بنام ارشیا سلطانیه که رسانه‌های معاند ادعا کرده بودند در زنجان کشته شده است دروغ از آب درآمد و وی سالم و زنده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان علل ایجاد جنگ رسانه‌ای معاندین در پروژه کشته‌سازی را شکست دشمن در اغتشاشات اخیر و ناامیدی در اجرای نقشه‌های شوم شان در کشور بیان کرد و افزود: در روزهای گذشته رسانه‌های معاند در فضای مجازی ادعا کرده بودند نوجوان زنجانی با دو تیر مستقیم ماموران کشته شده است در حالی که وی سالم و زنده است و این خبر دروغی بیش نیست.

وی گفت: سناریوی کشته‌سازی، پروژه‌ای تکراری از سوی دشمنان است که از فتنه‌های قبل آن را آغاز کردند، دشمن در این ترفند سعی دارد تا با این پروژه به هدف خود برسد در حالی که دست دشمن در هزاران دروغی که گفته و نشان داده، رو شده است.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول