اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پیام تسلیت فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پی درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پی درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا

روح مادر «سرداران شهید محمدرضایی» به شهیدانش پیوست. از جزیره ام الرصاص تا سرزمین خواهر عشق (دمشق) خط نوری در دور دست ها، کهکشان راه شیری مادری را به نمایش می گذارد که از دی ماه ۱۳۶۵ تا اسفند ۱۳۹۷ چشم و دل زیادی را به ستاره های آسمان این خانواده بزرگوار معطوف نگاه داشت.

این مادر مهربان که از کربلای ۴ با امیرش دلها را تسخیر کرد، سالها صادقانه و عاشقانه مشق چشم انتظاری را به همه منتظران عصر انتظار مهدی موعود آموخت و از خود اسوه صبر در قله جلوه های مادری به وجود آورد.

در میان این مهر و دلدادگی خدادادی، قاصدی از این بیت نورانی برای نشان دادن راهی که در کربلای ۴ همه ملائکه الله را مبهوت عظمت خویش کرده بود راهی سرزمین سفیر کربلا شد تا خبر از مسافر کربلای ۴ برای پدر و مادر چشم انتظار بیاورد.

همه باور داریم وعده شهیدان صادق است و با این منطق برآمده از مکتب عاشورا معتقدیم سردار شهید محمدرضایی به صندوقچه اسرار این خانواده بزرگ پیوست تا با شهادت خویش مهر سر راز غربت امیر(علی) این خانواده گشوده شود و پیکر مطهر به امانت گذاشته «ام الرصاص» به «ام شهیدین» بازگردد.

امانت سرزمین قافله زینبی سردار شهید حاج حمید محمدرضایی بعد از چهار سال چشم انتظاری به «شال سربلند» و آغوش خانواده عزیزش برگشت تا قصه پرشکوه خاندان محمد رضایی ها تا ابد در این سرزمین پرافتخار جاویدان باقی بماند.

حاج منصور محمدرضایی

اینک مسافر بهشتی شما و شریک صبر و شکیبایی تان به شهیدانت پیوسته، به شما و همه وابستگان و دلبستگان شهیدان عزیزتان تسلیت عرض میکنم و علو درجات آن مرحومه بزرگوار و همنشینی با فرزندان شهیدش را از پروردگار متعال مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه والشریف استان قزوین

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول