اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری سارقان احشام دامغان و مهدی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر گفت: در پی دستگیری سارقان سابقه‌دار احشام، آنها به چهار فقره سرقت از شهرستان‌های دامغان و مهدی‌شهر اعتراف کردند.

دستگیری سارقان احشام دامغان و مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه خبری پلیس، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف احشام در یکی از روستاهای دامغان، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان‌های دامغان و مهدی‌شهر با همکاری و مشارکت یکدیگر، شناسایی هویت سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی به انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در همین راستا اشاره کرد و گفت: سرانجام با سرنخ‌های به‌دست‌آمده، هویت و محل اختفای سارقان در یکی از شهرهای شهرستان مهدی‌شهر مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر به هماهنگی قضایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار طی اجرای عملیات مشترک اشاره و تصریح کرد: یکی از این ۲ سارق دستگیرشده، تبعه کشور خارجی است که در بازرسی از محل نگهداری احشام وی، ۶ رأس گوسفند سرقت‌شده از دامغان کشف شد.

عرب از بازجویی فنی و تخصصی پلیس آگاهی مهدی‌شهر از متهمان خبر داد و افزود: سارقان به چهار فقره سرقت احشام از شهرستان‌های دامغان و مهدی‌شهر اعتراف کردند و با تکمیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول