اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیکر پاسدار شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» بر دستان مردم «صحنه» تشییع شد

پیکر مطهر سرهنگ پاسدار مدافع امنیت شهید «نادر بیرامی» بر دستان مردم شهیدپرور شهرستان صحنه تشییع و به سوی زادگاهش شهرستان گیلانغرب بدرقه شد.

پیکر پاسدار شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» بر دستان مردم «صحنه» تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیکر مطهر سرهنگ پاسدار مدافع امنیت شهید «نادر بیرامی» که ظهر روز جمعه، ۲۷ آبان‌ماه توسط اغتشاگران در حاشیه مراسم یکی از اساتید هنر در شهرستان صحنه با ضربات چاقو به شهادت رسیده بود، امروز بر دستان مردم‌ شهیدپرور این شهرستان تشییع شد.

این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان از مقابل مسجد امام حسین(ع) شهرستان صحنه برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید مدافع امنیت نادر بیرامی، ساعت ۱۹ الی ۲۰ امشب در حسینیه شهدا گلزاری شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر شهید پاسدار در ادامه به سوی زادگاهش شهرستان گیلانغرب بدرقه می‌شود تا فردا (دوشنبه، ۳۰ آبان‌ماه) ساعت ٩ صبح از یادمان شهدای گمنام شهرستان گیلانغرب به سمت‌ میدان مسجد جامع این شهرستان روی دست همشهریانش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای قیطول بهراموندی از توابع بخش گواور منتقل شود.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به دستگیری قاتل شهید نادر بیرامی، اظهار کرد: روز جمعه در جریان اغتشاشات در حاشیه یک مراسم در شهرستان صحنه، سرهنگ پاسدار نادر بیرامی با ضربات چاقو یکی از اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور همکاران در صحنه بلافاصله با انجام اقدامات حرفه‌ای ضارب شناسایی و کمتر از چند ساعت دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با توجه به جمع‌آوری مدارک و مستندات از جمله آلات قاتله چاقویی که به وسیله آن؛ سرهنگ پاسدار را به شهادت رسانده بود، متهم در مرجع انتظامی و قضایی به اقدام خصمانه و ناجوانمرادانه خود به صراحت اقرار کرد و الان با قرار قانونی در اختیار پلیس است. 

وی خاطرنشان کرد: قاتل جوان ۲۲ ساله‌ای است که دارای سابقه شرارت و زندان است و با توجه به اقرار خود از موضوع بی‌اطلاع نبود و با شناسایی شهید به صورت داعش‌وار پاسدار ولایت را به شهادت می‌رساند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول