اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای طرح زمستانه پلیس راه از نیمه دوم آذر ماه در مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت:طرح زمستانه پلیس راه از نیمه دوم آذر ماه امسال در گردنه‌های برف‌گیر چهار محور استان آغاز می‌شود.

اجرای طرح زمستانه پلیس راه از نیمه دوم آذر ماه در مازندران

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اجرای طرح زمستانه پلیس راه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طرح زمستانه پلیس راه در مازندران در گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی چهار محور مواصلاتی هراز، سوادکوه، کندوان و کیاسر  از نیمه دوم آذر ماه امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح زمستانه پلیس راه ایمنی تردد وسایل نقلیه، مدیریت حوادث ترافیکی در زمان ریزش کوه و سقوط بهمن احتمالی ریزش سنگ، کمک به مصدومان و در راه ماندگان و رسیدگی سریع به تصادفات است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها در راستای اجرای طرح زمستانه پلیس راه درحال انجام است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط فصلی تاکید پلیس به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری است که ضرورت دارد هشدارها را جدی بگیرند.

وی در پایان گفت: رانندگان درصورت ضرورت سفر با تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی، اطمینان از سلامت فنی خودروها و توجه به هشدارهای پلیس سفر ایمنی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول