اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مشکلات گوجه‌کاران در سطح ملی پیگیری می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی با اشاره به افت قیمت گوجه‌فرنگی گفت: مشکلات گوجه‌کاران در سطح ملی پیگیری و چاره‌اندیشی می‌شود.

مشکلات گوجه‌کاران در سطح ملی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد علی نیکبخت شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی یک هفته اخیر مشکلات گوجه‌کاران با جدیت دنبال شده و پیگیری مستمری در این زمینه صورت گرفت.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور اضافه کرد: به دستور وزیر جهاد کشاورزی امروز یک بازدید میدانی از مزارع گوجه‌فرنگی دشتستان خواهیم داشت تا مسائل و مشکلات را از نزدیک دنبال کنیم.

وی افزود: مهمترین وظیفه جهاد کشاورزی حمایت از تولید و تولیدکننده است و همه ظرفیت‌ها را در این زمینه به کار گرفته‌ایم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: حق کشاورزان است که محصول آنها به موقع فروش برود. همه این مسائل مربوط به وزارت جهاد کشاورزی به تنهایی نیست و دستگاه‌های مختلف در این زمینه تأثیرگذار هستند.

نیکبخت بیان اینکه با همه توان و ظرفیت از گوجه‌کاران حمایت خواهیم کرد ادامه داد: هیچکس در کشور راضی به ضرر کشاورزان نیست و همه توان خود را در راه حمایت از کشاورزان به کار می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه مشکل گوجه‌کاران در سطح ملی پیگیری و چاره‌اندیشی می‌شود گفت: با هماهنگی میادین تلاش می‌کنیم بازار گوجه‌فرنگی بهبود یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول