اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سردار فدا: دودمان دشمنان انقلاب اسلامی را بر باد خواهیم داد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: خون شهدای تروریستی ما را چنان برنده و تیز خواهد کرد که دودمان دشمنان انقلاب اسلامی را بر باد خواهیم داد.

سردار فدا: دودمان دشمنان انقلاب اسلامی را بر باد خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با درود بر شهیدان حمیدی، کریمی و چراغی اظهار داشت: خون این شهدا نشأت گرفته از حرکت کربلا است و خونشان با شهدای عملیات محرم و ۳۷۰ شهید اصفهان در آبان ماه درهم آمیخته است.

وی ادامه داد: امروز خون این شهدا ما را چنان برنده و تیز خواهد کرد که دودمان دشمنان انقلاب اسلامی را بر باد خواهیم داد.

فدا تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی هویت پیدا کرد و این مردم تمام نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

مردم ایران شکست را به دشمن تحمیل کردند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: این مردم همواره شکست را در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی، ترورهای کور و تحریم، جنگ نرم و امنیتی بر دشمن‌ تحمیل کردند و مردم ایران و شهدا تمام نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز ایران شرایطی را برای دشمن رقم زده‌ که به هر ظرفیتی متوسل می‌شود تا مردم را از ولایت دور کنند، در حالی که همراهی، اتحاد و دلبستگی مردم را اینجا می‌بینیم و واقعیت مردم ایران اینجا در وداع با شهدای امنیتی است.

فدا با بیان اینکه دشمنان عظمت ملت ایران را درک نکردند، افزود: همانطور که در طول تاریخ حرکت عاشورا منشأ حرکت درست و ریل‌گذاری صحیح مردم ما بوده است، خون این شهدا چراغ روشنی برای ادامه راه‌شان خواهد بود.

هستیم بر آن عهد که بستیم

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: ما اینجا جمع شدیم که با رهبرمان عهد ببندیم، قسم به لباسی که پوشیدیم و به عهدی که بستیم وفاداریم که حتی اگر قطعه قطعه‌مان کنند دست از ایران اسلام و مبارزه با آمریکا برنخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه کشور ایران قوی و مقتدر است، افزود: مردم ایران چنان ظرفیتی در منطقه ساختند که دشمن را دچار مشکل کرده است، اگر آمریکا با کمک مزدورانش، دلارهای نفتی کشورهای خلیج فارس، کشورهای اروپایی و تروریست‌هایش در منطقه دنبال ناامنی کشور است این مردم ثابت کردند در پشتیبانی نظام آماده و حاضر هستند و در راه شهادت از هیچکس ترس و واهمه‌ای نخواهند داشت.

 عدالتخواهی از دستگاه قضا برای قاتلان شهدا

فدا تصریح کرد: دشمن بعد از شکست خوردن از مردم در همراهی با آنها ناکام مانده و به وسیله خشونت، حمله به اماکن و اموال مردم و بیت‌المال سعی در ترساندن مسؤولان دارد، از این رو از مسؤولان دستگاه قضایی می‌خواهیم با هم‌پیمانان دشمن با اشد مجازات برخورد شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم منطقه خانه اصفهان و ملک شهر مردم متدین و شریفی هستند و این حرکات کور، عزت این خانواده‌ها را خدشه دار نخواهد کرد و ما به وابستگان شهدا قول می‌دهیم که در اولین فرصت عاملان و قاتلان شهادت این عزیزان را دستگیر و به چنگال دستگاه قضایی و عدالت بسپاریم تا به سزای اعمال خود برسند.

پایان پیام/۶۳۱۱۹/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول