اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای ۳۰ درصد از قانون جوانی جمعیت یک‌ سال پس از ابلاغ

رئیس فراکسیون زنان و خانواده‌ مجلس گفت: حدود ۳۰ درصد قانون جوانی جمعیت پس از گذشت یک سال از ابلاغ آن اجرا شده و باید برخی دستورالعمل‌های آن با قوت بیشتری از سمت دولت دنبال شود، مجلس هم به جد پیگیر است در جلسه‌ آتی ستاد ملی جمعیت بودجه‌ این قانون مصوب و در سطوح ملی و استانی تخصیص داده‌ شود.

اجرای ۳۰ درصد از قانون جوانی جمعیت یک‌ سال پس از ابلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فاطمه قاسم‌پور ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز رشد زنان شده‌ است، گفت: استفاده از زنانی که عمدتاً دهه شصتی و محصول انقلاب هستند در مناصب مدیریتی پیام مهمی مخابره می‌کند، این از مطالبات جدی ما خطاب به استانداران، وزرا و رئیس جمهور است.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده‌ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی آمارها در حوزه‌ زنان در استان قابل قبول نیست، افزود: استانداری اقدامات مؤثری در این حوزه داشته و بخشی هم نیازمند توجه و عزم ملی است و امیدواریم با پیگیری‌های شما توجه‌ها در این حوزه به استان چهارمحال و بختیاری نیز جلب شود.

وی تشریح کرد: هم دولت و هم مجلس وامدار جبهه‌ مردمی انقلاب هستند، رهبر انقلاب بحث حکمرانی مردم‌پایه را مطرح فرمودند که همه باید پای کار آن بیاییم، سرمایه‌ ما مردم هستند و باید به تعامل و ارتباط هرچه بیشتر توجه کرد.

قاسم‌پور در پایان در خصوص قوانین مجلس در حوزه‌ زنان گفت: بررسی‌های تخصصی قانون حمایت از زنان در برابر خشونت در کمیسیون رو به اتمام است و امیدواریم زودتر به صحن مجلس بیاید.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده‌ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد قانون جوانی جمعیت که چند روز گذشته سالگرد یک‌سالگی تصویب آن بود حدود ۳۰ درصد اجرا شده است و برخی دستورالعمل‌های آن با قوت بیشتری از سمت دولت باید پیگیری شود، مجلس به جد پیگیر است در جلسه‌ آتی ستاد ملی جمعیت بودجه‌ این قانون مصوب و در سطح ملی و استانی تخصیص داده‌ شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول