اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح 15 واحد مسکن در هفته بسیج در تویسرکان

فرمانده ناحیه سپاه تویسرکان از برگزاری رزمایش فاطمی با حضور 40 گروه جهادی در هفته بسیج خبر داد و گفت:15 واحد مسکن مددجویی هفته بسیج افتتاح می‌شود.

افتتاح 15 واحد مسکن در هفته بسیج در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، کامران کریمی بعداز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه یکی از ابتکارات امام راحل بعد از پیروزی انقلاب را تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذرماه سال ۵۸ دانست و اظهار کرد: بر همین اساس این روز در یک هفته با معرفی بسیج و فعالیت‌های آن به نسل‌های انقلاب گرامی داشته می‌شود.

وی با اشاره به ششمین دستور رهبر انقلاب از هفت دستور از بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان عزت ملی و مرزبندی با دشمن گفت: بلافاصله سپاه سند راهبردی اعتلای بسیج را تنظیم کرد و برای تحقق این دستور بحث گرامیداشت‌ مناسبت‌های ملی و مذهبی را در دستور کار قرار داد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تاکید کرد: به منظور تحقق دستور رهبری برنامه‌های هفته بسیج خیلی قوی‌تر و پررنگ‌تر نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان برگزار می‌شود که این مهم یاری و مساعدت خبرنگاران را می‌طلبد.

وی با اشاره به مزین شدن هفته بسیج با شعار «خدمتگزاری برای مردم» اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف حول محور «جهاد تبیین» و محرومیت‌‌زدایی و خدمات‌رسانی در شهرستان تویسرکان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

کریمی یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی به نسل‌های انقلاب را فضاسازی محیطی عنوان کرد و گفت: فضاسازی به بهترین شکل متناسب با هفته بسیج علاوه بر پایگاه‌های و حوزه‌های مقاومت بسیج، توسط شهرداران تویسرکان، سرکان و فرسفج نیز انجام می‌شود.

وی برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و دیدار با امام جمعه خاطرنشان کرد: پاسخ به سوالات و شبهات توسط ۳۰ نفر از هادیان سیاسی در دانشگاه‌ها و مدارس سطح شهرستان در قالب جلسات و نشست‌های بصیرتی آغاز شده و ادامه دارد؛ البته در هفته بسیج با قوت بیشتری کار را پیش خواهیم برد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نشست‌های بصیرتی و کالبدشکافی فتنه امروز استکبار و دست‌نشانده‌های آن در پایگاه‌های مقاومتی برای مردم در شهر و روستا اضافه کرد: به صورت تجمیعی نیز نشست‌های بزرگ بصیرتی با حضور سخنران مطرح در راستای دشمن‌شناسی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم در برنامه داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازید از مشاغل ایجاد شده از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج یادآور شد: سال گذشته ۵ میلیارد تومان تسهیلات در راستای اشتغالزایی به جامعه هدف اعطا کردیم؛ البته برای امسال نیز اعطای اعتبار خوبی در بحث اشتغال‌زایی را در دستور کار داریم.

کریمی از افتتاح ۱۵ واحد مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد و سپاه در هفته بسیج خبر داد و تاکید کرد: تعداد زیادی بسته‌ معیشتی به مناسبت هفته بسیج به نیازمندان شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش فاطمی با حضور ۴۰ گروه جهادی با هدف خدمات‌دهی و محرومیت‌زدایی در منطقه اسلام آباد و روستای لامیان، رژه‌ موتوری و خودرویی، غباروبی گلزار شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی خاطرنشان کرد: تجمع بسیجیان با پیش‌بینی حضور ۳ هزار بسیجی در سالن الغدیر و رزمایش قرارگاه فضای مجازی در ۱۲۰ کانال در روبیکا در برنامه‌ هفته بسیج تویسرکان قرار دارد.

پایان پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول