اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ساماندهی ۲۵۰ کودک کار لرستانی/ قرارگاه راهبردی حجاب و عفاف تشکیل می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اجرای طرح کاهش کودکان کار، گفت: ۵۰۰ کودک کار در استان شناسایی شد که از این تعداد ۲۵۰ کودک کار ساماندهی شد.

ساماندهی ۲۵۰ کودک کار لرستانی/ قرارگاه راهبردی حجاب و عفاف تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کریم خورشیدوند ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان با اشاره به جذب اعتبار یک میلیارد تومانی برای مناطق محروم کوهدشت، اظهار کرد: با استفاده از این اعتبار تجهیزات ۲۲ مدرسه در مناطق محروم کوهدشت تهیه شد.

وی به جذب اعتبارات برای اشتغال زنان بی‌سرپرست و کمک ۲ میلیاردی تومانی به مناطق محروم الیگودرز اشاره کرد و افزود : ۱۷ منطقه محروم در لرستان وجود دارد که باید برای رفع مشکلات آنان تلاش بیشتری انجام شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: مجوز ایجاد ۲۵ سازمان مردم نهاد صادر شده است، همچنین مرکز خیریه دندان‌پزشکی در استان راه‌اندازی شده است.

خورشیدوند با اشاره به اجرای طرح کاهش کودکان کار عنوان کرد: ۵۰۰ کودک کار در استان شناسایی شد که از این تعداد ۲۵۰ کودک کار ساماندهی شد.

 وی گفت: با پیگیری فرمانداران شهرستان‌ها و بهزیستی استان شاهد کاهش نرخ افراد فرار از خانه در لرستان بودیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان در پایان صحبت‌های خود از تشکیل قرارگاه راهبردی حجاب و عفاف خبر داد و عنوان کرد: جلسات جهاد تبیین در تمام دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول