اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پروژه آبرسانی به 127 روستا در ایلام توسط بسیج سازندگی

استاندار ایلام گفت: پروژه آبرسانی به ۱۲۷ روستا که دارای مشکل بودند و به بسیج سازندگی واگذار شدند، با پیشرفت مناسب در حال انجام است.

پروژه آبرسانی به 127 روستا در ایلام توسط بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز بهرام نیا استاندار ایلام در دیدار با جمعی از اعضای شورای هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج گفت: نقش بسیج در توسعه تعالی، اشتغال، تولید و رضایتمندی جامعه مخاطب به ویژه جامعه‌ای که در موضوع جهادی کمک های مؤمنانه‌ای در ایام کرونا و پس از آن انجام داده، دل هر انسان دوستدار نظام را شاد و امیدوار می کند.

وی افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با تفکر ناب حضرت امام یک نیروی مخلص، کارآمد و انقلابی برای مبارزه با استکبار جهانی بنام بسیج تشکیل شد و بعد از آن تحولات گسترده‌ای در سطح کشور داشت. 

استاندار ایلام ادامه داد: علی‌رغم همه توطئه و جنگ ترکیبی دشمن از سازوکارهای مختلف برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده شده که با حضور نیروهای نظام و انقلاب این نقشه ها به شکست تبدیل و بعد از 43 سال عملکرد بسیج به گونه‌ای شده که انقلاب و پایداری و راه آن تضمین شده است.

وی یادآور شد: بسیج مخلصانه، متعهدانه و با برگرفته از اندوخته های علمی به صورت متخصصانه ورود می‌کند؛ از مصادیق آن پیشرفت در همه عرصه ها با هدایت و راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آن خود کرده است.

بهرام نیا اضافه کرد: امروز به تفکر ناب امام آگاهیم و باید از همه ظرفیت ها برای تقویت بسیج استفاده کرد.

وی اظهار داشت: امروز بسیج در بحث آبرسانی در مقیاس ملی عملکرد خوبی داشته است  بسیج استان ایلام جزء استان های برتر و مورد تقدیر وزیر نیرو قرار گرفت.

استاندار ایلام توضیح داد: پاشنه آشیل ما موضوع آبرسانی است که حدود 127 روستا مشکل آب داشتند و این طرح به بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی با اعتبار 505 میلیارد تومان واگذار کرده که در این زمینه عملکرد و اقدامات خوبی صورت گرفته است. 

بهرام نیا در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد بسیج در همه عرصه ها یک تیری که به سمت دشمن کمانه کرده و نقشه شوم آنها را از بین برده است.

پایان پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول