اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رونمایی از ۲ کتاب نویسندگان مهدی‌شهری

آیین رونمایی از کتاب‌های «ناپیدا» و «پندنامه کلیات اشعار عرفانی» اثر نویسندگان مهدی‌شهری با حضور مسؤولان برگزار شد.

رونمایی از ۲ کتاب نویسندگان مهدی‌شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، آیین رونمایی از کتاب «ناپیدا» نوشته ملیحه ذوالفقاریان و کتاب «پندنامه کلیات اشعار عرفانی» نوشته علی عبدالحسینی سنگسری امشب با حضور محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و جمعی از دانش‌آموزان، نویسندگان و اهالی فرهنگ‌دوست شهرستان مهدی‌شهر در سالن نیستان این شهرستان برگزار شد.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار اظهار کرد: سی‌امین هفته کتاب در این استان با بیش از 40 عنوان برنامه سپری شد.

وی افزود: این رویداد بزرگ فرهنگی امسال از ۲۱ آبان‌ماه با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» آغاز و به همین مناسبت برنامه‌های متنوع فرهنگی در تمام کتابخانه‌های عمومی استان در سطوح مختلف برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان رونمایی از کتاب را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این اداره کل عنوان کرد و گفت: باید برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه همکاری کنند.

طاهریان ضمن قدردانی از نویسندگان این 2 کتاب، تصریح کرد: شما نه‌تنها یک الگو برای نسل خود و نوجوانان هستید؛ بلکه برای همه افراد جامعه نیز می‌توانید الگویی مناسب باشید؛ زیرا ثابت کرده‌اید که با تلاش زیاد می‌توان به موفقیت دست یافت.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی مردم با آثار نویسندگان بومی می‌شود، خاطرنشان کرد: باید نویسندگان بومی را به نوجوانان و جوانان معرفی کنیم تا آنان بتوانند از تجربه‌های این قشر بهره‌مند شوند.

در حاشیه برگزاری آیین رونمایی از این 2 کتاب، مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان برگزار و به بهترین آثار جوایزی توسط سیده نجمه سیادتی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهدی‌شهر اهدا شد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول