اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیکر سه شهید حافظ امنیت شنبه در مشهد تشییع می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: پیکرهای مطهر دو شهید بسیجی حافظ امنیت و یک شهید گرانقدر مرزبانی فردا شنبه در مشهد تشییع و خاک سپاری می‌شوند.

پیکر سه شهید حافظ امنیت شنبه در مشهد تشییع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: پیکر دو بسیجی حافظ امنیت، شهیدان «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده» و سرباز مشهدی والامقام در مرزبانی «رضا رضوانی» که دیروز در اثر سانحه در مرز سراوان به شهادت رسیده بودند، فردا از ساعت ۱۴:۳۰ از چهار راه مجد، بلوار شهید قرنی تا حرم مطهر رضوی تشییع می شوند.

وی بیان کرد: همچنین مراسم وداع با پیکر شهیدان رضازاده و زینال زاده ساعت ۲۰ امشب در خیمه الانتظار واقع در خیابان مطهری شمالی برگزار می شود.

عصر دیروز در محدوده چهارراه «حرعاملی» مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند که پس از حضور نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، به صورت ناگهانی حمله کرده و دو نفر را شهید و سه نفر از آنها را زخمی کردند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول