" /> " /> " /> " />
اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قوه قضاییه با عاملان اغتشاش برخورد کند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در بیانیه‌ای اعلام کردا ز دستگاه قضا درخواست داریم در جهت پاسداشت خون شهدای امنیت براساس مر قانون عمل کرده و اشد مجازات را برای عاملین اغتشاش و آشوب در نظر بگیرد.

قوه قضاییه با عاملان اغتشاش برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشات اخیر به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

قـتلوهم یعذبهم الله بایدیکم ویخزهم وینصرکم علیهم ویشف صدور قوم مؤمنین 

 با آنها پیکار کنید، که خداوند آنان را به دست شما مجازات می کند و آنان را رسوا می‌سازد و سینه گروهی از مؤمنان راشفا می‌بخشد (و بر قلب آنها مرهم می‌نهد)- سوره توبه آیه 14

در پی امتداد اقدامات آشوب‌طلبانه و جنایتکارانه عده‌ای از دشمنان جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه شاهد حمله تروریستی در شهرهای ایذه، اصفهان و مشهد  بودیم که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و دانشجویان بسیجی ما گردید.

اتفاقی که همچون حمله تروریستی حرم شاهچراغ، به دست جنایتکارانی رخ داد که برای از بین بردن امنیت و آسایش از هیچ جنایتی حتی کشتار کودکان و زنان ابایی ندارند.

حمایت‌های آشکار و بی‌سابقه  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دولتمردان آمریکایی از این جریان آشوب‌طلب نشان می‌دهد مبدا و منشا این حملات و آشوب‌ها به طور قطع نظام جنایتکار آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم و سرویس‌های امنیتی آنها بوده است که با دوشیدن کشورهای عمله استکبار همچون عربستان سعودی و رها کردن گروه‌های تجزیه‌طلب و سازمان مطرود و منفور منافقین از قفس‌های خود، ایران قوی را هدف گرفته‌اند.

نقش رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی متشکل از دشمنان و خائنین ایران که تنها اشتراک آنها با ملت عزیز ایران همزبانی است، در تطهیر دستان آغشته به خون این جنایتکاران و تهمت به نظام جمهوری اسلامی غیر قابل انکار بوده است.

با توجه به سلب امنیت روانی و اقتصادی از مردم طی ایام اخیر و مشخص شدن مرزبندی محسوس بین معترضین و آشوبگران که ملت شریف ایران نشان دادند صف معترض از اغتشاشگر جداست لذا ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های نهادهای امنیتی و انتظامی خواهان برخورد جدی با اندک آشوب‌طلبان باقیمانده اعم از پیاده نظام استکبار در خیابان‌ها و یا عمله‌های رسانه‌ی آن هستیم همچنین از دستگاه قضائی خواستاریم در جهت پاسداشت خون شهدای تامین امنیت براساس مر قانون عمل نموده و اشد مجازات را برای عاملین این خسران در نظر بگیرد.  

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده و ملت شریف و عزیز ایران، حملات تروریستی اخیر را محکوم نموده و خواهان برخورد قاطع با مسببین این جنایت است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول