اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمن بر جنگ شناختی تمرکز کرده است

امام جمعه موقت اردستان گفت: امروزه دشمن از تمام مسائل مأیوس شده و تمام تمرکز خود را بر روی نفرت‌پراکنی و جنگ شناختی قرار داده تا دو قطبی در جامعه را ایجاد کند.

دشمن  بر جنگ شناختی تمرکز کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد امام جمعه موقت اردستان در خطبه‌های نمازجمعه ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: یکی از توصیه‌های مستمر قرآن توصیه به تقوا است که شاید در بیش از 20 سوره از قرآن تقوا پیشه کردن بیان شده و تقوا انسان را در برابر نفوذ بیگانه مقاوم می‌کند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افزود: این روزها آنچه که ما در جامعه می‌بینیم دروغ پراکنی رسانه‌های معاند است و امروزه در مقابل دین اسلام و پیروان آن ابزاری که به کار گرفته شده همان ابزاری است که شیطان به کار گرفته بود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه نباید از قافله خدمت به دین جا بمانیم، خاطرنشان کرد: هر کدام از ما باید در هرکجا که هستیم وظیفه خود را در قبال جمهوری اسلامی و انقلاب انجام دهیم و از آن محافظت کنیم چرا که شهید سلیمانی نیز فرمودند جمهوری اسلامی حرم است و در راه رسیدن به انقلاب مسیر سختی را طی کردیم.

 امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: به نظر می‌رسد که امروزه دشمن از تمام مسائل مأیوس شده و تمام تمرکز خود را بر روی نفرت‌پراکنی و جنگ شناختی گذاشته و تلاش دارد که دو قطبی در جامعه ایجاد کند و مردم را در مقابل مردم قرار دهد.

وی بیان کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی در جنگ شناختی قدم گذاشته و اقدام به دروغ پراکنی می‌کند اما خطرناکترین چیز این است که انسان از خدا فاصله بگیرد ولی باید هرکسی وظیفه خود را بشناسد و به آن عمل کند.

طباطبائی‌نژاد به 10 آذر و روز مجلس اشاره کرد و گفت: سالگرد شهادت شهید مدرس روز مجلس نامیده شده همچنین به این مناسبت هفته فرهنگ اردستان را در پیش داریم که برنامه‌های آن اعلام خواهد شد.

پایان پیام/3649/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول