اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه موقت رامهرمز: قوه قضائیه با لیدرهای اغتشاشگران قاطع و جدی برخورد کند

امام جمعه موقت رامهرمز گفت: از قوه محترم قضائیه می‌خواهیم با سران و لیدرهای این اغتشاشگران به طور قاطع و جدی برخورد کند.

امام جمعه موقت رامهرمز: قوه قضائیه با لیدرهای اغتشاشگران قاطع و جدی برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام کرم‌الله فاضلی پیردوستی،‌ امام جمعه موقت رامهرمز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر در مصلای اباصالح المهدی(عج) با اشاره به رخدادهای اخیر در کشور اظهار کرد: پشتیبان این نظام خداوند متعال است، این نظام حاج قاسم‌ها، شهید بهشتی‌ها، شهید مطهری‌ها و هزاران شهید دیگر داده است.

وی با بیان اینکه این روزها هم می‌گذرد و روسیاهی برای برخی خواص و سلبریتی‌ها خواهد ماند، بیان کرد: واجب است مقابل اینها موضع بگیریم و به آنها تو دهنی بزنیم.

امام جمعه موقت رامهرمز عنوان کرد: افرادی سوال می‌کنند چرا برخورد سخت با این معترضان صورت نمی‌گیرد؟ که در پاسخ می‌گوییم که برخی از اینها جوانانی هستند که گرفتار جهل و نادانی شده‌اند، اینها فرزندان ما هستند و به اشتباه خود پی خواهند برد ولی از قوه محترم قضائیه می‌خواهیم با سران و لیدرهای این اغتشاشگران به طور قاطع و جدی برخورد کند.

وی با تاکید بر این نکته که در سایه امنیت و سلامتی هر چیزی لذت دارد، تصریح کرد: ما جزو کشورهای هستیم که مرگ و میر کرونا را به صفر رساندیم که باید قدر این را بدانیم. 

فاضلی پیردوستی با اشاره به این مطلب که هدف استکبار جهانی ایجاد ناامنی در کشور و گرفتن امنیت از مردم است، افزود: مردم ما مثل گذشته هوشیار هستند و فریب این حربه دشمن را هم نخواهند خورد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی هزینه‌های زیادی کرده و از این طریق اقدام به گمراهی جوانان ما می‌کند که باید فکری برای آن کرد.

امام جمعه موقت رامهرمز با بیان اینکه نماینده مردم صرفا برای جابه‌جایی مسئولان نیست، گفت: از نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس می‌خواهیم طرح صیانت از فضای مجازی را پیگیری کند، این  یک مطالبه به حقی است که همت مسئولان مربوطه را می‌طلبد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول