اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

جاری شدن سیلاب در خوزستان/ پیکر 2 سرنشین خودرو گرفتار در سیلاب هفتکل پیدا شد

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: با تلاش 8 ساعته تیم های هلال‌احمر پیکر بی جان 2 سرنشین خودروی گرفتار شده در سیلاب پیدا شد.

جاری شدن سیلاب در خوزستان/ پیکر 2 سرنشین خودرو گرفتار در سیلاب هفتکل پیدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر عباس نجفی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اعلام جزئیات عملیات جست و جو و نجات در روستای چمن لاله بخش مرکزی شهرستان هفتکل، عنوان کرد:یک دستگاه خودروی سواری سمند با دو سرنشین حوالی ساعت ۲۳:۳۰پنجشنبه در حین عبور از یک پل و بر اثر شدت جریان آب ناشی از بارندگی شدید کنترل خود را از دست داده و اسیر سیلاب شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: پس از کسب خبر بلافاصله تیم های عملیاتی به منطقه گسیل و علاوه بر ۴ تیم عملیاتی این جمعیت از شعب هفتکل، رامهرمز و باغ‌ملک ۲ تیم واکنش سریع نیز از مرکز استان به محل حادثه اعزام و عملیات جست و جو آغاز شد.

او در ادامه با اشاره به تلاش بی‌وقفه نجاتگران هلال‌احمر در طول بیش از ۸ ساعت گذشته و جست و جوی شبانه مداوم، بیان کرد: سرانجام پیکر بی جان هر دو مفقودی در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری از محل حادثه حوالی ساعت ۷:۴۵صبح امروز شناسایی و منتقل شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول